Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogle af jer der har et par skarpe øjne til min side ?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 18. Jan 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har prøvet at lægge lidt andre farver på end man normalt ser på en webshop, men hvad mener i om det ?

Har i nogle gode forslag til hvad der kan gøres anderledes så den rammer mere plet, jeg henvender mig nok mest til kunder mellem 20 og 30 år, eller det er det jeg gerne vil. Og er der ellers noget der falder i jeres øjne på siden som i kunne tænke jer anderledes og hvorfor ?

www.computerland.dk

Peter Søe www.computerland.dk, vi har måske din nye computer !
Fra Fyn
Tilmeldt 11. Oct 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 22:29

Hej Peter

Jeg kan altså ikke ret godt lide den røde farve på dine links, for mig betyder den røde farve STOP, og det er jo nok ikke lige det man ønsker på sin webshop. Jeg ville nok lave dem hvide på den sorte baggrund.

Jeg synes også at du skal arbejde med de 3 logoer du har i toppen, prøv at se, om du ikke kan få den som .ai eller .eps og så lave hele toppen i photoshop, hvor du sætter logoerne ind via illustrator. Nu ser det lidt ud som om, du bare har snuppet fra en anden hjemmeside eller en indscanning.

Mollebjerg  

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 23:30

Hej Peter,

Jaaah, jeg vil give forrige indlæg ret...
Det er ikke godt med de røde links, og den sorte baggrund, det bliver lidt for hårdt for en shop.

Derudover burde du helt sikkert arbejde med grafisk med dit topbanner.
Ville anbefale dig at lave et nyt farvetema, med et par nye grafiske emner.

Det falder i hvert fald en del udenfor min smag..

Men held og lykke med det :)

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 23:34

jeg vil følge lidt op på de 2 ovenstående indlæg.
Du skal få en grafiker der laver grafik til hverdag til at kigge på dit website og lave en skarp gennemgang, Ellers ville det hjælpe dig (Gratis) lån Thorborgs bog "iværksætter til jeg dør" og få E-pusher light gratis på nettet, så får du nogle tips som gør f.eks jeg skrider når jeg ser siden.
jeg ville kigge efter en billig computer.
http://www.computerland.dk/group.asp?group=172&page=1&sort=price 

Jeg kan slet ikke se nogen pris, og når man har en computer butik er muligheden for at kunne konfigurere meget meget godt. f.eks hvis jeg finder en basis som den der men vil booste dens processor og ram. eller noget..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Ribe
Tilmeldt 18. Jan 06
Skrevet kl. 23:47

Simon Elkjær:

jeg vil følge lidt op på de 2 ovenstående indlæg.
Du skal få en grafiker der laver grafik til hverdag til at kigge på dit website og lave en skarp gennemgang, Ellers ville det hjælpe dig (Gratis) lån Thorborgs bog "iværksætter til jeg dør" og få E-pusher light gratis på nettet, så får du nogle tips som gør f.eks jeg skrider når jeg ser siden.
jeg ville kigge efter en billig computer.
http://www.computerland.dk/group.asp?group=172&page=1&sort=price 

Jeg kan slet ikke se nogen pris, og når man har en computer butik er muligheden for at kunne konfigurere meget meget godt. f.eks hvis jeg finder en basis som den der men vil booste dens processor og ram. eller noget..

Lige til alle ind til videre tak, det er jo noget man kan bruge, så det er jo super.

Hej Simon du efterlyser en pris, der er der nu på alle systemer, men da de kan konfigureres på siden er der ikke en pris på før du kommer ind i selve konfig. det kan jeg desværre ikke få siden til ØV. ØV

Fra Ribe
Tilmeldt 18. Jan 06
Skrevet kl. 01:07

Så er der rettet en masse i farver på siden på selve teksten mm.

Kan i anbafale et sted der kan se på det grafiske for mig ? Husk det er en standard shop fra Scannet, så der kan være nogle begrænsninger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:17

Hej Peter

Jeg vil være ærlig og sige at i din branche er der alt for meget konkurrence og de der allerede er på markedet gør rigtig meget på design og markedføring, så enten skal du se bedre ud og tilbyde noget helt unikt, og eller skal du finde en måde hvor du visuel og produkt mæssigt differentier dig. Jeg har haft en del af kunder (HP, Microsoft, IBM) fra din branche, du har ingen chance hvis ikke du finder en anderledes og fræk måde at markedsføre dig på, det kræver hård arbejde og masser af kreativitet Smile

Når du har fået implementeret nogle af de gode forslag (plus et ordenlig design) som plejer af komme herinde fra, så vil jeg da gerne give dig nogle gode råd til hvordan du kan booste dit salg, så lad os tage en snak når du har fået de mere basale ting på plads.

Når ja, så glemte jeg lige at sige, læs E-pusher 2.0 det er i virkeligheden det bedste du overhovedet kan gøre lige nu.

Håber du kan bruge det til noget og at jeg ikke har taget motivationen fra dig, men det er en af de hardeste brancher du ligger dig ud med.

Tilmeldt 17. Oct 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:52

Hej Peter

En enkelt kommentar til din webshop.

Saml alle overskrifterne - køb trin for trin, betaling, levering, reklamation, m.v. under den samme overskrift - f.eks Handelsbetingelser. Det giver noget mere ro i billedet og hvor mange går alligevel ind på hvert punkt og læser teksten. Jeg har selv gjort det i min Scannet løsning og det var lige til at gå til. www.artdecofire.dk  

Du tager ganske enkelt en kopi i backend af hver tekst og kopier ind i et worddokument og til sidst sætter du det ind samlet i backend igen og ændrer overskriften. Jeg har selv gjort det på mit site og synes det ser pænt ud og giver et mere roligt layout.

Mange hilsner

Lone Friis

Fra Fyn
Tilmeldt 11. Oct 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 10:48

Hej Peter,

Jeg vil give Lone ret, det ville hjælpe meget, hvis du samlede det hele under et punkt.

Lone, jeg var lige inde og se på din webshop, hvor er den flot. Har du selv sat den op? Måske skulle du overveje, om du kan fjerne overskriften til venstre, hvor der står links (der er jo ingen links).

Hilsen Mollebjerg

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:55

Hej Peter

FYI: Jeg var lige inde på din shop, og så din reklame for et ophold i bunden af din for siden, men klikker man på det så virker det ikke.Smile

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)