Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges på CC-Solutions

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

Lang tid siden jeg har brugt amino, til feedback... Men kunne godt tænke mig i vil give lidt konstruktiv kritik

til denne hjemmeside: www.cc-solutions.dk

Vh Daniel

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 14
Indlæg ialt: 25
Fra  ECAS Skrevet kl. 14:07

Hej Daniel

Jeg er ikke den store designekspert, men umiddelbart synes jeg det ser professionelt og veltilrettelagt ud. Jeg synes dog i bør overveje strukturen på jeres menuer. Når jeg går ind under ydelser kommer der 8 kasser frem som ikke sådan rigtigt giver et overblik. Jeg ville overveje at tilføje noget indhold om hvilke ydelser i leverer her. Jeg ville også overveje at lave en drop-down menu øverst under ydelser, så jeg kan gå direkte til det punkt jeg er interesseret i.

Derudover ville jeg overveje om jeres 8 forskellige ydelser kan grupperes i færre. Det giver lidt et indtryk af at i vil det hele, selvom der selvfølgelig er god sammenhæng mellem dem. F.eks. kunne man lave "bogholderi" og "årsregnskab" til en gruppe af ydelser. På samme måde kunne controlling og CFO ydelserne grupperes én kategori. 

Derudover vil det være lækkert med nogle referencer/casebeskrivelser, men det ved i sikkert godt :)

//Lars

Lars Brenne / Partner / ECAS Excel Consulting

www.ecas.dk / + 45 22 99 77 40 / lb@ecas.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 02:39

Hej Daniel

Jeg har et par hurtige:

Jeres valg af font og font-size er for småt til min FullHD-skærm på min laptop. Jeg skal vitterligt knibe øjnene sammen og sidde 20 cm fra skærmen for at læse hvad der står. Og jeg bruger hverken briller eller lider af dårligt syn :-) 

Jeg kan se at i bruger Arial 12px - hvis det var mig, havde jeg nok valgt at sætte den op til mindst 14px og gerne 16px. Jeg havde muligvis også valgt en mørkere farve til teksten, evt. #333 eller #444. #777 bliver i mine øjne en tand for lyst.

Desuden forstår jeg ikke helt jeres footer - hvad er idéen med at have en række ankertekster stående i bunden? De linker ikke til nogle specifikke landingpages, og jeg tvivler på at i får forsiden til at ranke på alle de ankertekster uden at have nogen reel tekst :-)

Bortset fra det så synes jeg faktisk siden er ret lækkert udført. Jeg får en god fornemmelse når jeg er på siden, og jeg har nemt ved at finde rundt, samt finde ud af hvem der står bag firmaet. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)