Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online kalender til familien eller firmaet

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jesper,  og tak for dit svar, sompræcisere det jeg mener...

Hvis du vil, må du gerne uddbybe omkring hvordan dit behov ikke dækkes og hvad der skal dækkes... måske jeg kan finde alternativer..

vh

stefan 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:44

Der er da ingen der er ude på at rakke andre ned.

Men hvis nu der var nogle nye funktioner der var værd at fremhæve ved dette system, er det da dumt at holde dem tilbage. Fint hvis det bare er en kalender som alle andre, så kan man selvfølgelig gå andre steder. Bageren kan også kun tage en høj pris for deres form brød, hvis deres butik er profileret som noget specielt eller bruger bedre råvarer. Bavinchi f.eks. har højere priser, måske på grund af bedre råvarer, så det kunne jo være at "råvarerne" i dette kalender system er bedre end andres.

Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 21:34

Hej Stefan

Jeg har fulgt lidt med i din tråd, men måske lidt af forkert årsag. Vi har et lignende produkt undervejs, dog med et lidt andet udgangspunkt. Det er nogle lidt andre ting vi har valgt at satse på. Blandt andet kommer man på vores side plaget lidt af banner reklamer. Tilgengæld tilbyder vi ikke at oprette med domæne o.s.v. ligesom du gør.

Vi fik ideén fordi vi i noget tid har haft en online kalender til vores band. Princippet var at man ikke behøvede at ringe rundt til medlemmerne når nogen ville booke os. Det har vi fastholdt med hård hånd på den måde, at skulle man f.eks  til sin mors 60 års fødselsdag, så var det bare ærgeligt hvis der var et job i kalenderen. Først til mølle. Af den årsag har jeg gået glip af en masse gode arrangementer fordi jeg ikke lige havde fået dem indtastet i online kalenderen. Selv konen har sit eget login, så hun kan booke sin mand til en weekend hvor hun gerne vil have mig med til et eller andet.

Vores koncept er dog ikke rettet mod bands, men mere mod enkelt brugere generelt. Vi planlægger en erhvervs del, som vi tror vi måske har nogle rigtig gode ideér til. Men jeg skal nok fortælle mere om vores koncept når vi lancerer.

Jeg er flere gange blevet spurgt om vi har tænkt os at lave en synkroniserings mulighed, således man kunne synkronisere imod outlook. Jeg har erkendt at vi nok bliver nød til at medtage denne feature. Er det noget du har tænkt på også??

MVH Hans Poulsen hans@kinedic.dk www.kinedic.dk
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 06:16

Hej.

Der kan jeg fortælle jeg er ved at blive eneste dansk sælger af et sådan program. (der kommer til at koste en 450kr).

Men her snakker vi Live booking, mange futures, men det hele skal lige ligges på plads. Du kan smide en mail, så kan du få lov at teste det når det er på plads.

Det med outlook, er ideen at det hele gøres simpel og online. Så er er ingen synk. med outlook.

vh

stefan 

www.hadstencomputer.dk

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 07:05

Prisen er sat ned til 50 kr... 100kr var lige i overkanten

Se mere her http://www.granholm.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=35&Itemid=45 

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:40

Som en anden skriver længere oppe spurgte jeg af ren nysgerrighed. Netop ud fra betragtningen: når jeg skal betale for det jeg selv kan gøre ret nemt, så må der være noget mere i det, end jeg lige har været opmærksom på.

Eller også er jeg ikke i målgruppen.

Initiativet som sådan er der ikke noget i vejen med. 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)