Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der galt med mit website? Hvad ville du gøre anderledes?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Cefas Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino

Jeg er den lykkelige ejer af en nystartet kommunikationsvirksomhed med tilhørende website og Facebookside. Min virksomhed skal udvikles, og derfor har jeg brug for din hjælp!

1. Hvad synes du om virksomhedens website? Jeg er interesseret i din opfattelse af alt fra design, funktionalitet, konceptet i sig selv, indholdet, ydelserne, kort sagt alt. Enhver kommentar er velkommen!

2. Min Facebookside har på en måneds tid fået 36 (ikke 80000) likes. Det tal skal øges. Hvad ville du gøre?

Link til website: http://www.cefas.dk/
Link til Facebookside: https://www.facebook.com/cefas.dk

Jeg vil læse dine svar resten af dagen og vil besvare eventuelle spørgsmål løbende.

På forhånd tak for din tid og din hjælp!

Tobias Petersen

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 16:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tobias,

Jeg synes for det første, at designet er meget gammeldaws.

Alt for mange menupunkter, og alt for meget indhold på forsiden. Jeg er først meget i tvivl om hvad du/I egentlig tilbyder. Det skal fremgå øverst på forsiden.

Men værst af alt, en uheldig sammenblanding af en virksomhedshjemmeside og personlige observationer/artikler.

Uheldig fordi man bliver i tvivl om, om man er på en personlig blog,  men mest fordi dine artikler i nogle tilfælde har en negativ tone. Jeg kan forstå, at du ønsker at vise nogle eksempler på hvad du kan, men jeg ville absolut selv have valgt at skrive en række 100% positive artikler,  så potentielle kunder ikke skal være i tvivl om, at jeg vil gøre en positiv forskel for dem.

Jeg synes simpelthen ikke den slags har noget at gøre på en firmahjemmeside, og jeg ville aldrig selv vælge en tekstforfatter som havde bare et eneste lille bitte negative indslag på sin hjemmeside. Din artikel om Læger uden grænser virker decideret ubehagelig på mig. Jeg vil anbefale, at du opretter en personlig blog til den slags, og holder det helt væk fra din hjemmeside. Det samme gælder din artikel om Eurovision Island, og (måske) også den om Se og Hørs overvågning (den læste jeg ikke).

Tilmeldt 22. Apr 14
Fra  Cefas Skrevet kl. 17:18

Hej Tim

Tusind tak for din tid og dit svar, som rummer flere rigtig gode pointer.

Jeg er ked af, at artiklen om Læger uden Grænser virker decideret ubehagelig på dig. Det er naturligvis ikke hensigten.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 18:04

Har lige to nemme punkter her.

1. Få fjernet nogle af menu punkterne således de kun fylder en linje og ikke to. 

2. Få rettet din footer således at teksten bliver centreret, del også gerne informationen i din footer op i flere linjer. 

:)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 22. Apr 14
Fra  Cefas Skrevet kl. 18:12

Hej Jimmi

Tak for det, det vil jeg overveje!

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:34
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tobias,

Under hvem er cefas, synes jeg, du skal få taget et rigtigt foto af dig selv i stedet for et webcam foto og en rigtig beskrivelse i stedet for opstilling i punktformer. Det er måske lidt hårdt sagt, men kom jeg ind på din side, ville jeg ikke tro den handlede om formidling og kommunikation og jeg tænker lidt, at du ikke rigtig selv tager det alvorligt, og det måske er lidt for sjov, du har lavet siden?

Særligt fordi forsiden bare er en række blog-indlæg og man kan ikke rigtigt se nogen steder, at det er en virksomhedsside, man er kommet ind på.
Forsiden burde være en præsentation af din virksomhed og så skulle du lave en side med blogindlæg/artikler som kun lå der.

Du nævner meget om kommunikation, hvad den kan og at cefas kan bidrage med kommunikationløsninger og kommunikationsværktøj, men jeg synes faktisk, det er kommunikationen, der halter lidt på din side.. Det er super svært at skrive om sig selv, for man bliver nød til at se det lidt udefra - men det ville være rigtig godt hvis du feks uddybede hvordan du vil skabe resultater for kunderne osv.

Og endelig, hvis jeg skulle bruge dig, ville jeg (hvis jeg blev fanget af forside og hvem er cefas) - ønske at se nogle referencer før jeg bookede dig. Lav en side med kundecases/referencer - har du ikke nogen endnu, så start med at lav nogen gratis for en eller anden virksomhed, mod at du må bruge dem som reference.

Så kort sagt; mere fokus på hvem er du, hvem er firmaet, hvad kan du og referencer - så er den hjemme.

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 19:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa.  først og fremmest vil sige at når man kommer ind på siden så virker den lidt rodet.  dvs at man egentligt ikke ved hvad handler siden om og der er bare en masse artikler. her kunne du med fordel fjerne farveblyanterne oppe øverst på siden. da virker totalt malplaceret. og i forhold til sidens design bryder totalt med farve og ide. Istedet for kunne der med med store bogstaver måske stå noget i retning af DIN KOMMUNIKATIONS RÅDGIVER eller hvad man nu mener det er man laver. 
Som jeg forstår så skal man som kommunikationsrådgiver hjælpe firmaer med at optræde professionelt udadtil.ved at hjælpe dem med at skrive f.eks artikler i avisen. 

Derfor ville jeg aldrig ud fra jeres hjemmeside hyre jer til noget som helst. Uden vi skal gå alt for dybt ind i tingene så kan jeg kun sige at personlige meninger intet har at gøre hos en vejleder. f.eks artiklen med læger uden grænser. her springer de fleste fra med det samme. for hvordan vil du udtale dig om deres brand hvis der sklúlle komme en eller anden form for kontravers op i pressen. 

Det handler om at skabe positiv respons på sine udtalelser så virksomheder kan se at de får noget ud af at bruge dig. 

hets og dårlig omtale af andre viser med al respekt kun at i ikke mgter opgaven og ikke har forstået konceptet fuldt ud. 

Forsiden skal jo se indbydende ud, så evt kunder får lyst til at klikke videre og evt aftale nærmere med jer.  her kan nogle afslappede billeder fra kontoret og lidt tekst om hvem i er og hvad i laver gøre underværker. desuden er det her google også kigger med hensyn til hvor du placeres i deres søgesystem. så billeder og tekst om virksomheden samt søgeord tilknyttet samtlige billeder og tekst. så skal det nok komme til at gå

Konceptet virker fint

mvh yiced

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Tilmeldt 22. Apr 14
Fra  Cefas Skrevet kl. 20:05

Hej Jakob

Tak for det grundige svar!

Tilmeldt 22. Apr 14
Fra  Cefas Skrevet kl. 20:15

Hej Yiced

Også tak for dine mange ord og gode pointer!

Jeg er nødt til at knytte en kommentar til følgende:

"hets og dårlig omtale af andre viser med al respekt kun at i ikke mgter opgaven og ikke har forstået konceptet fuldt ud. "

En kritisk artikel og en artikel, der bringer et svar fra dem, kritikken drejer sig om, er ikke nogen hetz. Men igen, hvis du og andre opfatter det sådan, så må jeg jo tage det alvorligt. Derfor tak for også den pointe.

Tilmeldt 22. Apr 14
Fra  Cefas Skrevet kl. 20:19

Hej Jakodan.dk

Jeg læste dit navn som Jakob, beklager! Fortsat tak for de mange gode overvejelser!

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)