Kære Amino |
Hej Tobias,
Jeg synes for det første, at designet er meget gammeldaws.
Alt for mange menupunkter, og alt for meget indhold på forsiden. Jeg er først meget i tvivl om hvad du/I egentlig tilbyder. Det skal fremgå øverst på forsiden.
Men værst af alt, en uheldig sammenblanding af en virksomhedshjemmeside og personlige observationer/artikler.
Uheldig fordi man bliver i tvivl om, om man er på en personlig blog, men mest fordi dine artikler i nogle tilfælde har en negativ tone. Jeg kan forstå, at du ønsker at vise nogle eksempler på hvad du kan, men jeg ville absolut selv have valgt at skrive en række 100% positive artikler, så potentielle kunder ikke skal være i tvivl om, at jeg vil gøre en positiv forskel for dem.
Jeg synes simpelthen ikke den slags har noget at gøre på en firmahjemmeside, og jeg ville aldrig selv vælge en tekstforfatter som havde bare et eneste lille bitte negative indslag på sin hjemmeside. Din artikel om Læger uden grænser virker decideret ubehagelig på mig. Jeg vil anbefale, at du opretter en personlig blog til den slags, og holder det helt væk fra din hjemmeside. Det samme gælder din artikel om Eurovision Island, og (måske) også den om Se og Hørs overvågning (den læste jeg ikke).