Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af hjemmeside - hjælp søges !

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Ishøj
Tilmeldt 17. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej !  Jeg er nået til den beslutning, at min nuværende hjemmeside skal forbedres og fremstå mere professionel. Som det ses fungerer den pt fint nok, men er langt fra færdigudviklet. Jeg fik i sin tid en god ven til at få siden op at køre sådan nogenlunde, men jeg ved at der mangler en masse og tiden har ikke rigtig været til det. Jeg vil derfor gerne have noget feedback fra jer profesionelle web-folk derude der er interesseret i at hjælpe mig til et bedre design, optimering og meget andet. Jeg forestiller mig umiddelbart et CMS baseret system. Jeg søger sparingspartnere der kan yde løbende assistance når der er brug for det ! Jeg har meget mere info omkring siden men vil i første omgang meget gerne høre fra jer, der er interesseret i et sådan sammenarbejde og hvad i kan tilbyde...(design,cms-løsning,pris,service) Jeg vil så efterfølgende sende jer yderligere info. Så er i interesseret så send mig en mail, gerne med referencer.

Hilsen
Jesper Andrä

http://www.pro-steel.dk
Your Business Partner in Steel!

Company website: www.pro-steel.dk
Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 23:22

Hej Jesper,

Jeg kan helt sikkert anbefale Mikkel Christensen der holder til herinde... det er kvalitets kodning :)
Ang. dit opslag - så kan du helt sikkert også prøve at smide dit projekt op på www.projektopslag.dk
Well, hvis du ikke lige finder nogen herinde.... synes altid Aminoerne bør komme i første række ;)

God weekend

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:49

Hej Jesper

Jeg kan hjælpe rådgivning, design, CMS og løbende assistance.

Indenfor produktion og slag af stål-branchen, har vi stået for koncept- og forretningsudvikling af OP Stål og Stainless Marine Design, til begge løsninger har vi stået for:

• Fotografering
  • Design
  • 3D design (på S.M.D.)
  • Flash animation
  • CMS
  • Design
  • Opsætning af nyhedsbrev
  • Online bruchure

Det er nok det tætteste vi kommer din branche, hvis du ikke allerede har fundet en leverandør, så er du velkommen til at se et lille udsnit af vores referencer her, og så selvfølge er du velkommen til at kontakte for en uforpligtende snak.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 10:10

Det er da godtnok en gammel post, men jeg kan se din hjememside stadig ikke er færdiggjort. Jeg vil også gerne have lidt mere info omkring siden og så have mulighed for at komme med et tilbud. Se eventuelt mere på www.gadensgaard.dk

Kasper

Fra Ishøj
Tilmeldt 17. Dec 06
Skrevet kl. 16:27

Hej !

Og tak for jeres tilbagemeldinger. Jeg vil sende yderligere informationer til jer via mail. Der er lidt mere informationer i nok vil kunne bruge..

Er der spørgsmål er i meget velkommen til at give mig et kald på mobilen !

Hilsen
Jesper Andrä

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 22:27
Tilmeldt 12. Dec 05
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 23:16

Du må også gerne sende mig lidt information på jrc@laika-it.dk så vil jeg gerne kigge på det og se hvad vi kan tilbyde dig.

Mvh,
Johnny R. Christensen

Fra Ishøj
Tilmeldt 17. Dec 06
Skrevet kl. 11:44

Hej !

Jeg har fundet en løsning og vil blot sige mange tak for hjælpen undervejs. Nogle af jer har hjulpet mig meget og det sætter jeg pris på til en anden god gang ! Men man kan jo blive ved og ved med at søge hvis man aldrig tager stilling til det konkret ! 

Hilsen
Jesper Andrä

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)