Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2nd opinion om siden www.strategyontheinternet.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Santiago, Chile
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har lavet en del justeringer på det seneste - har prøvet at "spice" siden lidt op da den er meget teksttung..

Hvad synes i om "præsentationen" af emnet?

Farvevalg?

Adsense - indgår reklamerne "naturligt" - farvevalg til samme?

På forhånd tusind tak for feedback til jer allesammen :-)

www.strategyontheinternet.com

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 18:51

Hej Mathias,

Jeg synes din side er rigtig fed... kan rigtig godt lide sammensætningen af den, og Adsense virker meget naturlig, eller så "naturligt" det nu kan blive. Reklamer er næsten uanset hvad i vejen, men når det skal være - så ville jeg sætte pris på hvis flere havde dem pakket ind som dine.

Har ikke læst emnerne så meget igennem - du må meget gerne lige dele dine sætninger op i nogle flere bider, sååårh er det lidt mere indbydende at gå til.

Ang. dine logoer... så håber jeg at du har rettighederne til dem, for de ser umiddelbart rigtig flotte og "copyright"-et ud ;)

God weekend,

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Santiago, Chile
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 19:53

Tak for dit svar - rigtig brugbare oplysninger.

Det er rigtigt at min tekst på siden er alt for tung... det må jeg lige arbejde på..  Angående logo'er så må vi se om jeg har trådt nogle over tæerne ved at bruge dem. jeg har ærligt talt ikke undersøgt det helt store om hvem der har ophavsrettighederne til dem alle.

Har I tidligere hørt om folk der har fået fingrene gevaldigt i klemme ved at bruge beskyttede billeder? Eller begrænser det sig til "tag dem venligst ned igen" parolen?

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 23:16

Det var så lidt :)

Jaah, normalt er det "tag det venligst ned", "fortæl på sitet hvem du låner dem fra", eller stik os 1000,- og vi siger det er even...
Har aldrig hørt om nogen der er gået hele vejen første gang, meeen man skal jo passe på ;)

God weekend

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)