Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teleoplysningen

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 12. Oct 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kbh
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 15:54

Fra Ishøj
Tilmeldt 17. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 16:33

Hej !

Ja de ringede forleden med en MEGET lang svale omkring jeg skulle forny mit abonoment mm. Slutteligt nævnte hun det kostede i omegn af 1950,-, hvorefter jeg sagde jeg ikke var interesseret. Det stod de noget uforstående overfor.

Kort og godt endnu nogle svindlere !

Jeg håber virkelig, at feltet af naive men godtroende folk der bliver røvrendt bliver indsnævret, efterhånden som antallet af alle de "såkaldte firmaer" der prakker gode fif og abonementer på en stiger !

Hilsen
Jesper Andrä

http://www.pro-steel.dk
Your Business Partner in Steel!

Company website: www.pro-steel.dk
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:42
Tilmeldt 26. Oct 07
Skrevet kl. 11:31

Hej til jer alle.

jeg blev også ringet op af teleoplysningen. De havde alle mine oplysninger og snakkede noget om en brancekode. Jeg var i tvivl og blev da ringet op af en anden sælger. Jeg kunne da få rabat så i stedet for 1996,- blev det 995,. Det ville jeg gerne og lige siden da har de snydt og bedraget. Jeg få ikke det jeg skal have og de truer mig. Det sidste var at jeg skulle sige godkend til den mail han sendte, for at han kunne rette mine oplysninger og at jeg kunne blive frameldt efter et år. Han lagde da en ordrebekræftigelse ind som han sagde at jeg havde sagt ja til ved at betale de 996,. Men for at rette i ordren skulle jeg trykke godkend. jeg skrev til dem at det ville jeg ikke. Han ringede så tilbage og bad mig skrive ok for at jeg kunne trække det tilbage og nu har jeg en ordre fra dem på 7500,- Så de er nogle fupmager og svindler. Og jeg føler mig som et total fjols. men desværre ligger der jo andre firmaer på deres hjemmeside uden logo uden hjemmeside. Mange af de firmaer der ligger derinde med en hjemmeside, har en hjemmeside der ikke kan vises på nettet. Det er dybt mærkeligt.

Tilmeldt 30. Oct 07
Skrevet kl. 21:45

Hejsa,

Et familiemedlem har store problemer med dem i øjeblikket - da de har en truende adfærd for at presse medlemmet til at betale for noget vi ikke har bestilt eller bekræftet.

Alt post som bliver sendt fra dem - bliver returneret, men de bliver ved med at ringe.

Næste gange henvender vi os til håndværks- eller forbrugerrådet.

Mvh

Jan

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 04:39

Hey Lasse.

Jeg fatter simpelthen ikke de firmaer der laver den slags her.. Hvis de skal snyde folk, kunne de da i det mindste lave en troværdig hjemmeside.

Et firma som omtaler sig selv i "koncern" form, og samtidigt har en hjemmeside som ligner noget skidt ud af en ordblind eskimo på en commadore 64, burde skamme sig.

Hvis man skal hustle folk, skal man ihvertfald sørge for det bliver gjort med stil.. Lidt alla Eniro og deres EVENDELIGE telefon sælgere som ALTID forsøger at sælge mig noget jeg bestemt ikke mener jeg har brug for...

Eniro salgstossen: "Jamen vi kan få dit site til at ligge nummer 1 på google"

Michael Bilvask: "det gør jeg allerede"

Eniro Salgstossen "Jamen du får 10 gratis søgeord"

Michael Bilvask "sådan lidt ligesom hvis jeg selv lavede en google addwords konto"

Eniro Salgstossen " jamen vi smider 10 gratis mail adresser oven i"

Michael Bilvask "Såfremt det er dit bedste argument, har du lige brugt det sidste af min tid, hav en fantastisk dag, og hvis du er provisionbslønnet,                          så begyndt i skole igen.klik duuuuuuuuuut duuuuuuuuut duuuuuuuuut duuuuuuuuuut"

Nååå ja forresten @ JAML. hvorfor sende dem nogen som helst steder hen, bare lad være med at reagere på deres henvendelser, og så snart de smider den til en advokat, skal du bare sende ham et brev hvor du nægter kendskab til dem. Så skal den i retten, og der kommer den nok aldrig til ;)

Og de må iøvrigt hverken lægge yderligere renter og eller gebyrer på, før den har været i retten, så alt det med at det bliver dyrere kan de glemme..

Fjolser som dem skal have nada, intet, zip, hat, bjældekrans... ihh jeg bliver så rasende, hvor fanden tror de vi andre får vores penge fra ? baghaven ?

Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:45

Jeg må sige at jeg kun har haft gode erfaringer med dem, jeg har fået min standart registrering til 1992 kr. + moms. Og det må jeg sige har været en rigtig god forretning for mig, jeg har fået flere kunder som har fundet mine oplysninger på teleoplysningen, så de næste 2000 kr. har været givet godt ud.

Hilsen

Birthe

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 18:24

Såfremt jeg tager fejl, skal jeg slette mit indlæg og sætte mig i skammekrogen.

Men hvorledes ved du at din omsætning stammer derfra ? og at pengene er givet godt ud ? Nu bliver jeg nysgerrig.

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 22:55

Nu bliver jeg også lidt nysgerrig...

Firmaet babyvest kan jeg ikke finde på den oplyste side(Men jeg kan selvfølgelig godt blot være en dum indfødt fra England)

Desuden står ejeren af Babyvest som Inga Jensen og ikke Birthe... Selvfølgelig igen (...............................)

Men hvad er din funktion i virksomheden og hvordan har i dokumenteret Jeres succes med Teleoplysningen ? Hvis dette er en kanon mulighed for at skaffe kunder, så kom med alle guldkornene....

Mvh.

Chris

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)