Hey Lasse.
Jeg fatter simpelthen ikke de firmaer der laver den slags her.. Hvis de skal snyde folk, kunne de da i det mindste lave en troværdig hjemmeside.
Et firma som omtaler sig selv i "koncern" form, og samtidigt har en hjemmeside som ligner noget skidt ud af en ordblind eskimo på en commadore 64, burde skamme sig.
Hvis man skal hustle folk, skal man ihvertfald sørge for det bliver gjort med stil.. Lidt alla Eniro og deres EVENDELIGE telefon sælgere som ALTID forsøger at sælge mig noget jeg bestemt ikke mener jeg har brug for...
Eniro salgstossen: "Jamen vi kan få dit site til at ligge nummer 1 på google"
Michael Bilvask: "det gør jeg allerede"
Eniro Salgstossen "Jamen du får 10 gratis søgeord"
Michael Bilvask "sådan lidt ligesom hvis jeg selv lavede en google addwords konto"
Eniro Salgstossen " jamen vi smider 10 gratis mail adresser oven i"
Michael Bilvask "Såfremt det er dit bedste argument, har du lige brugt det sidste af min tid, hav en fantastisk dag, og hvis du er provisionbslønnet, så begyndt i skole igen.klik duuuuuuuuuut duuuuuuuuut duuuuuuuuut duuuuuuuuuut"
Nååå ja forresten @ JAML. hvorfor sende dem nogen som helst steder hen, bare lad være med at reagere på deres henvendelser, og så snart de smider den til en advokat, skal du bare sende ham et brev hvor du nægter kendskab til dem. Så skal den i retten, og der kommer den nok aldrig til ;)
Og de må iøvrigt hverken lægge yderligere renter og eller gebyrer på, før den har været i retten, så alt det med at det bliver dyrere kan de glemme..
Fjolser som dem skal have nada, intet, zip, hat, bjældekrans... ihh jeg bliver så rasende, hvor fanden tror de vi andre får vores penge fra ? baghaven ?