Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg betale moms af det jeg har solgt?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa nu vælger jeg at lade mig moms registrere da jeg kan se jeg kommer over de 50000kr på 12 måneder, mit spørgsmål er derfor nu, skal jeg betale moms af det jeg har solgt før jeg blev moms registreret? Eller? Det er PDF filer jeg sælger, så jeg har ingen udgift/købs moms inde i billedet.

Hvis jeg skal betale moms af det jeg har tjent før jeg blev moms registreret, hvordan går jeg så ind og ligger moms oveni de faktura jeg allerede har lavet på DINERO? som jo er faktureret som salg uden moms.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46634
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Eneste risiko for at du skal betale moms af det du hidtil er solgt er hvis moms/skat kan påstå, at det kunne du ha vidst hele tiden for så KAN du sættes i moms af det du har solgt + et tilsvarende beløb i bod.

Hvis du først nu kan se det, ville jeg dog tage det helt roligt her og nu.

Se at få momsregistreret omgående - og så må du naturligvis FRA den dato du har din momsregistrering bekræftet og dermed på plads, fakturere alt med moms og dertil må du jo bruge en ny salgs/omsætnings konto MED moms, mens alt fra inden bliver stående på den konto du havde uden moms

Dine indkøb uden moms har det jo ikke nogen virkning overfor - men indkøb fremover som måtte være med moms har du så momsfradrag for

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)