Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paypal - Handelsproblem eller udfordring ????

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Jeg har nu prøvet at have et problem med en handel foretaget med Paypal.... - Jeg må sige, at Paypal's håndtering af sagen for fremtiden vil få mig til at gå uden om forretninger der tager mod Paypal. 

Jeg synes det med al ønskelig tydelighed viser, at man skal tænke over hvem man samarbejder med.... Dine leverandøres rygte kan/vil smitta ef på dig!

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Kvist:
Jeg synes det med al ønskelig tydelighed viser

Virkelig? Big Smile Jeg synes nu det fremgår lige så tydeligt, at fejlen er din.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 17. Oct 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Poteshop.dk IVS Skrevet kl. 07:53

Ved ikke hvordan dit problem er opstået, men man skal huske på at PayPal er et kæmpe int. betalingsmåde/bank om man så vil, når jeg privat handler i udlandet kikker jeg altid efter PayPal da man som forbruger er ganske godt dækket ind og kan føre klagesager.

Det der kan være problemet er hvis du som virksomhed tager mod PayPal og der vurderes at din konto skal fast fryses imens en sag køre, så kan du stadig modtage betalinger men ikke udbetale dem til din bank konto i DK og det er et problem, men ikke noget der skader forbrugeren tvært imod.

Den risko er værd at løbe som virksomhed, vores shop eks. tager mod bankoverførelse (old fashion), PayPal og om nogle uger også normal måde at betale på men uden om Nets, Nets har en behandlingstid på ca. 4-6 uger hvis alt går som det skal gå men det gør det næsten aldrig hos dem, derfor har jeg valgt at vi hos os benytter alternativer for at undgå Nets monopol magt i Danmark.

Så din udtagelse omkring PayPal syndes jeg efter min opfattelse er lidt for fejlet.

Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvad med at fortælle lidt mere specifikt om problemstillingen? At kaste en påstand ud uden argumenter, er efter min mening tæt på injurier. Har selv tit handlet igennem PayPal og det er måske ikke mit yndlingsredskab (platformen er upraktisk og klodset, samt udvikles ikke nok), men der har aldrig været problemer overordnet.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:47

Arne Graversen:
Hvad med at fortælle lidt mere specifikt om problemstillingen? At kaste en påstand ud uden argumenter, er efter min mening tæt på injurier. Har selv tit handlet igennem PayPal og det er måske ikke mit yndlingsredskab (platformen er upraktisk og klodset, samt udvikles ikke nok), men der har aldrig været problemer overordnet.
Yes

Ja lidt mere lys over en sag, er normalt ikke at foragte. Wink

Sager har det ofte med at bestå af trådstarters fortælling - modpartens forklaring og sandheden. Wink

Det er ofte i dette "minefelt" virkeligheden findes

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 08:57

Du har jo ret i at det er min fejl.
Jeg benyttede en useriøs shop med et useriøst betalingssystem... min fejl!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 09:00

Yderligere uddybning er ligegyldigt. Jeg forventer ikke at nogle 'amino jurister' løser sagen.

Det er anden del der er vigtig. Som lille shop skal man overveje hvem man handler med. .... dine leverandøres rygte smitter af på dig.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 09:21

Paypal er genialt til mindre virksomheder som ønsker at tage imod kortbetaling.

Det benyttes sjovt nok også i stor stil af større virksomheder: Ebay, DBA og mange flere.

Og ikke mindst Stylepit (tidl. Smartguy) tilbyder selvfølgelig også deres kunder at betale med Paypal. Det tager jeg som en kæmpe blåstempling af Paypal som betalingsmulighed. De har kæmpesucces! Yes

Fra København
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Fra  Tekuren.dk Skrevet kl. 09:33

Hej Carsten, dit indlæg siger jo ikke noget brugbart når du ikke fortæller nærmere om forløbet. Husk at det ikke er gateway-firmaet som beskytter dig mod svindel osv., men derimod forbrugerloven og kreditkortfirmaer. Det svarer jo lidt til at skyde skylden på NETS når kassedamen i Netto har skrevet et nul for meget på beløbet. Kan ellers ikke kommentere nærmere uden at kende sagen.

Naturlig vægttab og detox: prøv vores 30 dages kur med te på tekuren.dk.

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 09:34

Carsten Kvist:
Det er anden del der er vigtig. Som lille shop skal man overveje hvem man handler med. .... dine leverandøres rygte smitter af på dig.

Det også en flot sætning. Dog betyder den ikke det store når man ikke har noget at holde den op i mod.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)