Hej Aminoer, Jeg har i længere tid gået med tanken om at starte mit eget op, dog uden at der skete noget. Det er der så nu. Tanken er at køre en mindre webshop ved siden af mit studie og studiearbejde, for at lære nogle af e-commerces mekanismer og teknikker på egen hånd. Dette er mundt ud i www.wordwalls.dk, hvor jeg vil sælge plakater med motiverende ord. I skrivende stund er der kun nogle plakater jeg selv har lavet, men jeg har allerede kontakt til nogle grafikere.Målgruppen for tiden er iværksættere og lignende, men andre kategorier vil komme til. Hvad synes i om siden? Lige for tiden har jeg kun paypal som betalingsløsning, men på længere sigt vil der naturligvis komme andre muligheder til. Hvis der i øvrigt er nogle i København som tilbyder billige priser på print i størrelsen 50x70 og 70x100, så må i gerne sige til. Har fundet en leverandør i første omgang, men er åbent for andre muligheder, både rent prismæssigt, men så sandelig også kvalitetsmæssigt. Glæder mig til at høre fra jer! |
Hey,
Fed hjemmeside, og fede plakater..! :) Jeg ville dog overveje en anden farve til Købe-knappen?
PS. Har du gjort dig tanker i forhold til markedsføring af siden? :)
Vh,
Superdragen