Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feeeback på mindre webshop

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 21
Fra  www.wordwalls.dk Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har i længere tid gået med tanken om at starte mit eget op, dog uden at der skete noget. Det er der så nu. Tanken er at køre en mindre webshop ved siden af mit studie og studiearbejde, for at lære nogle af e-commerces mekanismer og teknikker på egen hånd. 

Dette er mundt ud i www.wordwalls.dk, hvor jeg vil sælge plakater med motiverende ord. I skrivende stund er der kun nogle plakater jeg selv har lavet, men jeg har allerede kontakt til nogle grafikere.Målgruppen for tiden er iværksættere og lignende, men andre kategorier vil komme til. 

Hvad synes i om siden? Lige for tiden har jeg kun paypal som betalingsløsning, men på længere sigt vil der naturligvis komme andre muligheder til. 

Hvis der i øvrigt er nogle i København som tilbyder billige priser på print i størrelsen 50x70 og 70x100, så må i gerne sige til. Har fundet en leverandør i første omgang, men er åbent for andre muligheder, både rent prismæssigt, men så sandelig også kvalitetsmæssigt. 

Glæder mig til at høre fra jer!

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 49
Fra  Dragebyen Skrevet kl. 16:34

Hey,

Fed hjemmeside, og fede plakater..! :) Jeg ville dog overveje en anden farve til Købe-knappen?

PS. Har du gjort dig tanker i forhold til markedsføring af siden? :)

Vh,
Superdragen

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 13
Fra  www.wordwalls.dk Skrevet kl. 18:33

Mange tak! Vil gerne forsøge at holde webshoppen og designet så simpelt som muligt, for at holde fokus på plakaterne.

Du mener check ud knappen? Den er fikset nu. 

I forhold til marketing, så har jeg flere tilgange til det. For det første vil jeg naturligvis gerne fokusere på SEO på siden og generere leads den vej igennem. Jeg er dog lidt bange for at mit begrænsede indhold kommer til at spille en rolle hvad der angår det.

Når det kommer til decideret marketing, så tror jeg potientalet i direct marketing er stort. Tænker at kontakte kontor-fælleskaber og hoteller, mindre start-up virksomheder og lignende som kunne at være interesserede. Derudover, så har jeg en ide om at smide nogle penge efter decideret reklame, målrettet efter en hvis gruppe. Her tænker jeg på facebook og linkedin. Især sidstenævnte er målgruppen aktiv på og mit bud er at de er til at komme i kontakt med derinde. Det skal dog siges at jeg er ganske rookie når det kommer til det, så hvis du har nogle ideer, er du velkommen til at skyde løs :)

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 18:54

Super fed ide! 

Hvis du fik tilføjet eksempelvis dankort betaling til siden, ville jeg syntes du står med en rigtig stærk side, som på sigt nok skal kunne give det et fornuftigt afkast

Rigtig fine poster/plakater som du har fået lavet, som vil ramme mange iværksættere lige i hjertet! :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 19:36

Hej.

Super flot webshop du har bygget op. Som du selv er inde på gør det simple design, at dine produkter er i fokus. Siden ser desuden troværdig ud, hvilket ligeledes er vigtigt for en webshop.

Jeg er dog ikke enig i, at det vil være svært at SEO-optimere din shop ud fra det indhold du har. Hvis du har brug for hjælp til dette er du velkommen til at kontakte mig :-)

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 19:49

Jeg har lige følgende ting, som jeg synes skal laves/ændres: 

Nogle steder slår webshoppen hen i engelsk bla. når man kigger på dine andre produkter så står der "from 180,00" og nede i bunde står der "news"! 

Nu når du har fri fragt på alle dine ordre, så være ikke bange for at vise dine kunder det! Du kan evt. vise det over dit logo eller ude i siden, så du er sikker på at det er noget kunden ser som det første + vis også din leveringstid, ved siden af gratis fragt. For nuværende at finde din leveringstid, så skal man ind i vilkår, som er besværligt.

Hilsen

Mads

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 13
Fra  www.wordwalls.dk Skrevet kl. 20:10

Først og fremmest tak for alle kommentarerne. 

Mads: Jeg er opmærksom på problemerne med "from" og "news" jeg er igang med at lokalisere dem i templatet, men indtil videre har jeg ikke kunne finde dem. De bliver rettet før siden går helt fra land. 

Angående fri fragt, så er det en rigtig god ide og det samme med leveringstid. Jeg vil se om jeg ikke kan finde en god løsning, hvor det fremstår tydeligt. 

Tak for din hjælp! 

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 13
Fra  www.wordwalls.dk Skrevet kl. 20:14

Hej Simon, 

Det er kun positivt at du ikke er enig, fordi det betyder jo at jeg har mulighed for at seo optimere uden at skulle producere en masse indhold. Jeg kunne godt tænke mig at høre mere om det, hvis du har tid og lyst.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 20:14

Det var så lidt.

Jeg skulle lige til at gøre dig opmærksom med dine facebook og twitter links, men jeg kan se du har rettet det! 

Hilsen

Mads

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 13
Fra  www.wordwalls.dk Skrevet kl. 20:20

Der bliver længere oppe nævnt at jeg nok bør have en mulighed for dankort. Nogle der har tal på hvor mange der rent faktisk afholder sig fra at købe, fordi de er skeptiske overfor Paypal?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)