Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart - rådgivning

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Amino'er

Jeg sidder på en guldmine - jeg har et koncept, som jeg vitterligt, ikke tror, men ved kan ændre hverdagen på nettet for rigtig mange mennesker, det som os Wink bruger nettet dagligt.

Min forespørgsel er hermed som følger. Jeg har idéen, men mangler:

En/flere kompetente webdesignere, investor(er) til opstart, rådgivning juridist(i forhold til rettigheder/patent på ideen). Hvem kan jeg bruge, hvem kan i anbefale? Hvor skal jeg starte?

Kan af gode grunde ikke komme med detaljerede forklaringer på projektets opbygning, men det er som sagt med internationalt potentiale og med mulighed for samarbejde med de største(og mest brugte) nuværende sites! 

Mvh

Nicky

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 22:26

Hej Nicky

Ideer er ikke i så høj kurs for tiden da udbuddet er rigtigt stort. Men der er en del Aminoer med penge, så hvis du vil give afkald på 51% eller mere og kan overbevise nogen om det unikke i ideen, kan der være du kan finde noget finansiering.

Mvh Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:03

Hej Nicky

Jeg er Art Director og har i over 9 år designet webløsninger i alle slags afskygninger, så jeg vil da gerne høre mere om dit projekt og tilbyde mine kompetencer.

Du er velkommen til at kontakte mig på 28 18 98 43 og du kan se et lille uddrag af mine designs her.

Fra Odense
Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 13:03

Hej Henning

Spændende at høre fra dig, og godt med et lidt mere seriøst indlæg herinde, for en gang skyld.

Jeg sender dig lige en mail, så kan vi jo lige snakkes ved, hvis begge parter stadig kunne være interesseret i et samarbejde, personligt syntes jeg dit arbejde til nu ser RIGTIG godt ud! Men denne opgave er også temmelig krævende hvis den skal gøres rigtig - og det skal den, ellers flopper den og fiser ud sammen med alle de andre gode ideer på nettet, som er startet for hurtigt op, uden ordentligt forarbejde!

Vi skrives/snakkes ved.

Mvh

Nicky

Fra Odense
Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 12:41

Hej igen alle

Efter en super kompetent snak med Henning, er jeg jo nok kommet frem til at det jeg primært søger er en projektleder, som kan hjælpe mig i opstarten af projektet... da jeg har ideen, men ikke rigtig før at lavet noget lignende, så har ingen erfaringer med et projekt som dette!

Så, er du én, eller kender du én - med gode referencer, da det her ikke bare et ny dating site eller lign, men en kompliceret opgave!
Så sig endelig til, enten her.. eller smid undertegnede en mail på: info@one2oneconsult.dk

På forhånd tak! Smile

PS: Det må MEGET gerne være en person, som man kan udveksle nogle ord med, uden at blive faktureret 1000kr hver gang! Da jeg står helt på bar bund til nu, og derfor hverken har firmaet eller finansieringen igang!

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:33

Fasttrack seeker:
Spændende at høre fra dig, og godt med et lidt mere seriøst indlæg herinde, for en gang skyld.

Tonen i det indlæg finder jeg umiddelbart ret nedgørende overfor en gruppe potentielt flinke og rare Aminoere der vil hjælpe dig, uden beregning.

Hmm

Fra Odense
Tilmeldt 21. Mar 06
Skrevet kl. 15:44

Syntes bare der har været en tendens til nedladende og ligegyldige svar, som ikke er et spor konstruktive - de ødelægger da den positive ånd der bør være blandt os Aminoer - Vi må stå sammen gutter og gutinder Wink - beklager hvis det var lige hård nok sagt..

Men lad os komme videre venner - ind i kampen mod kedsomhed, sure chefer og mangel på livsstil Big Smile

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:47

Du skal da være velkommen til at give mig et kald hvis det er? mit direkte nummer er 405 11 627 :)

/ Mikkel 

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 20:18

Hej Nicky

jeg hjælper gerne hvor jeg kan, send evt. dine spørgsmål via mail så skal jeg se hvad jeg kan svare på.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)