Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til flere besøgende

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra københaven
Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 51
Fra  shopofgaming Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har lavet en gaming hjemmeside. Den er på engelsk.

Jeg har ialt 156 Views. Kan i hjælpe mig med at få flere.

W: pgatgaming.webs.com

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 16:39

Jeg synes helt klart at du skal købe dit eget navn.

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 17:00

Hej Ali,

som Jesper skriver bør du få dit eget domænenavn. Jeg bliver lidt skeptisk når jeg ser sådan et link! Ellers er det bare at skrive nogle unikke tekster og løbende opdaterer siden. Du kan også arbejde med SEO og linkbuilding.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra københaven
Tilmeldt 18. Aug 13
Indlæg ialt: 51
Fra  shopofgaming Skrevet kl. 17:02

Tak for jeres svar. jeg skal få et domæne navn så hurtigt så muligt:) men det med linkbuilding er lidt svært har du nogen råd?

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 17:11

Ali alshamy:

Tak for jeres svar. jeg skal få et domæne navn så hurtigt så muligt:) men det med linkbuilding er lidt svært har du nogen råd?

Prøv evt kig her

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 17:29

Det lyder fornuftigt og selv tak. Vedr. linkbuilding der kan du arbejde med den må man klikker sig rundt i mellem de forskellige sider på din hjemmeside. Det gælder også om at skaffe en masse indgående links til din side fra andre hjemmesider med positive styrker. Du kan eksempelvis tage et kig i min signatur og læse mere om linkbuilding på hjemmesiden.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 19:13

Du har jo ingen ting på den side. Du skal ikke forvente at folk står i kø for at besøge den, hvis der ikke er noget indhold på den. Så du slipper ikke for at  skrive nogle tekster. Så skal de nok komme stille og roligt.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 19:31

Det er da lidt tidligt at ærgre sig over, at der mangler trafik, når siden slet ikke er klar. :) Der skal jo være nogle interessante og SEO-optimerede tekster, før det giver mening for folk at besøge din side. 

Når det er gjort, skal du begynde at tænke links. Fx nævner du her din hjemmeside, der kunne du jo lige så godt have nævnt den med et aktivt link. Du er nødt til at gøre det både nemt og attraktivt at besøge din side. 

Du kan også læse det her lille blogindlæg om online markedsføring for begyndere.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 19:31

Hej

Designet kunne godt blive en del bedre. Hvis du ikke er særligt teknisk anlagt, så betal dig fra det. Der er mange på Amino, der ikke tager særligt meget for det. Se eventuelt på dette tilbud. Det er en dag gammelt.  

Hjemmeside tilbud!

Hilsen

Mads  

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 19:37

Det giver i hvert fald ikke mening at begynde på linkbuilding til en nærmest tom side. Hvis jeg blev lokket ind med et link til den side, ville jeg måske ikke besøge den en anden gang, når der ikke er noget på den.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)