Hejsa. Har ikke tid til at lave noget i mit firma, da jeg pt arbejder 60-70 timer om ugen, og jeg synes det er lidt en hovedpine at have stående uden at bruge det. Jeg har nu i 2 uger forsøgt at få det lort til at ville som jeg vil, men jeg kan IKKE finde ud af at oprette mig selv som administrator, altså på mit private nem-id. De har en guide derinde, som er fuldstændig misvisende og forældet, så der er ikke meget hjælp at hente. Er der nogen der kan forklare, på godt dansk, hvordan jeg får mit CPR-NR til at have administrator adgang til mit CVR-NR? På forhånd tak. |
Kristian Knigge:Hejsa.
Har ikke tid til at lave noget i mit firma, da jeg pt arbejder 60-70 timer om ugen, og jeg synes det er lidt en hovedpine at have stående uden at bruge det.
Jeg har nu i 2 uger forsøgt at få det lort til at ville som jeg vil, men jeg kan IKKE finde ud af at oprette mig selv som administrator, altså på mit private nem-id.
De har en guide derinde, som er fuldstændig misvisende og forældet, så der er ikke meget hjælp at hente.
Er der nogen der kan forklare, på godt dansk, hvordan jeg får mit CPR-NR til at have administrator adgang til mit CVR-NR?
På forhånd tak.
Hej du skal bruge det man kalder medarbejder signatur og den kan oprettes på nemid.nu hvis det er første gang eller du ikke har en administartor kan du få nøglen straks udstet ellers skal du vente ca 1-2 uger på at brevet kommer med posten.
Mvh Daniel