Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg: Total optur !

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme at jeg havde på fornemmelsen da jeg kom på at starte min virksomhed at der var tale om en niche hvor der potentielt var et rigtig godt marked.

Og det er da også for tidligt at lade champagnepropperne flyve, men..

Her til morgen har jeg lavet kold-kanvas, og ringet til 5 virksomheder. De to af dem har jeg aftalt møder med i næste uge, de andre to havde meget travlt, men havde begge konkrete opgaver til mig og virkede oprigtige da de sagde de ville kontakte mig i næste uge. Den sidste skulle lige have snakket med sin underleverandør hvortil jeg skulle ringe til ham d. 20/5 med henblik på at lave et møde.

Jeg er blæst bagover ! Da jeg havde vagtselskab var der måske 1 ud af 5 der var interesseret (resten gjorde det meget kort i telefonen og knaldede røret på). Nu her er det 5 ud af 5 der er interesserede. 

I vagtselskabet fik jeg møder med cirka 1 ud af 10. Her har jeg møder med 3 ud af 5 ! 

Så rigtig god weekend til jer allesammen! Find jeres niche, og lav noget kold kanvas, det holder ! :D

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fedt!  Tillykke og god weekend herfra

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk og TILLYKKE Big Smile

Nu mangler du så bare lige at fortælle hvad det er du laver???? :)

Hilsen Morten

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :)

Hej Morten. Jamen det er ikke nogen hemmelighed ;) www.daltek.dk der står alt hvad du kan få at vide om mit koncept. Det er en lidt "fimset" hjemmeside, men qua en anden tråd omkring emnet er den fint i stil med de øvrige hjemmesider i branchen, ingen grund til stort og fancy setup da det blot er en forlængelse af mit visitkort :)

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Super.

Husk dog på at være specifik når du booker møder, du kommer med henblik på en aftale, så afdæk det hele via telefonen først. Hellere et nej tak/god opfølgning end en spildt køretur.

Jeg har iøvrigt selv en lukkeprocent på 100% på de møder jeg kører ud til.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange gange tillykke! Rock on! :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak takl :)

MOAA Det har du fuldstændig ret i. Jeg havde faktisk i mit vagtfirma en sælger ansat der primært arbejde fra telefonen. Alle de møder der blev booket tog jeg enten selv eller sammen med ham.

Jeg er meget stærk i de personlige møder, fordi jeg virker tillidsvækkende og rolig. Folk stoler på mig bare ved at snakke med mig i 4-5 minutter. Sådan har det egentlig altid været, det er bare først indenfor de sidste 10 år at jeg har fundet ud af at det er en stor kvalitet når det handler om salg.

Min absolutte svage side er kold-kanvas. Jeg hader det, og det faktum at jeg har haft en håndfuld 100% positive samtaler i dag er bare mega optur for mig. 

Jeg har prøvet at sætte mig for at ringe rundt til 20-30 virksomheder og så få en lorte-respons på de to første opkald. Når det sker for mig reagerer jeg meget negativt og får lyst til at gå ud i garagen og rode med et eller andet. Gider på ingen måder lave salg eller firma.

Så omvendt, får jeg et par gode oplevelser som den i dag, jamen så tror jeg at jeg kunne bukke en lygtepæl rundt om nakken på mig selv og sælge den til DONG bagefter :D

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Uldal:

Min absolutte svage side er kold-kanvas. Jeg hader det, og det faktum at jeg har haft en håndfuld 100% positive samtaler i dag er bare mega optur for mig. 

Jeg har prøvet at sætte mig for at ringe rundt til 20-30 virksomheder og så få en lorte-respons på de to første opkald. Når det sker for mig reagerer jeg meget negativt og får lyst til at gå ud i garagen og rode med et eller andet. Gider på ingen måder lave salg eller firma.

Så omvendt, får jeg et par gode oplevelser som den i dag, jamen så tror jeg at jeg kunne bukke en lygtepæl rundt om nakken på mig selv og sælge den til DONG bagefter :D

Kold kanvas er ret sjovt, især hvis produktet er genialt, det er knapt så fedt hvis man sidder med noget folk hader, så kan du sætte en nok så god sælger igang, det bliver aldrig godt.

Mht. at få lorterespons, så skal du jo bare blive ved at sige "så er jeg tættere på et salg"... og så optimer på din pitch hvis folk ikke forstår henvendelsen hurtigt og bliver positive. 

Og så kend dine fakta omkring markedet, kan man bevise alle misforståelser, så kan man som på mine bedste dage være nede på 16 kald pr. salg (Inkl. folk der ikke løfter røret).

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)