Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bestilling af varer uden CVR nummer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle! 

Jeg bestilte CVR nr for 2 dage siden, men det er ikke blevet godkendt endnu. Er der nogle der ved hvor lang tid det vil tage for at blive godkendt?

Jeg er klar til at bestille varerne hjem igennem Alibaba (nogle der har erfaring med den side?), men problemet er at jeg ikke har modtaget mit CVR nr. kan jeg stadig bestille hjem uden CVR nr og hvordan vil det foregå?

MVH Rasmus 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46628
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

bestilling af varer fra uden for EU ville jeg afgjort vente på CVR godkendelse og importgodkendelsen er klar. Det tager ikke voldsomt lang tid. Du må ikke importere uden importregistrering og til det behøver du dit CVR og være sikker på det er igennem

Alibaba - ja det er en masse der køber fra alle mulige steder - et kina ebay med alt muligt blandet - ikke store fabrikker, men alt fra små hustlers der køber ind når en kunde beder om noget - og leverancen kan svinge helt utroligt fra gang til gang, til mere seriøse - alt findes der skidt og kanel. Pas dog meget på specielt kopivarer som sitet flyder med - læs mere om det her: http://johnhannover.blogspot.dk/2014/03/kopivarer.html Der er også beskrivelse af hvad kopi varer er osv

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)