Hej Niels Ryding Olsson
- Jeg bruger OpenCart v. 1.5.4 med OpenShop som grundtema, som jeg nok har lavet en hel del om på.
- http://warmthru-dk.com
- Jeg sælger batteriopvarmet beklædning, såsom handsker, vantere, veste og strømper. Mine primære kundegrupper er motorcyklister og handikappede.
- Jeg tror nok at jeg vil anbefale OpenCart for nybegyndere. Det er relativt nemt at finde ud af, hvis man ikke laver så forfærdeligt meget om på det. Vil man det, får man behov for ret meget viden og erfaring, især hvad angår HTML og PHP. Systemet er nok ikke så anvendt i DK, men der er en ret stor international brugergruppe, som man kan trække på. Har tænkt på at starte en dansk brugergruppe, men ved ikke rigtig hvordan. Der findes mange moduler og udvidelsesmuligheder (såkaldte extensions og vqmods), nogle er helt gratis, men mange koster ofte et sted mellem $10 og $50. De, der er gratis kan man jo frit benytte sig af, afprøve, hvis de virker godt og man synes om dem, kan man bruge dem eller smide dem væk. Moduler, der koster penge, kan undertiden være lidt af et problem. Får man problemer, er der udviklere, der gerne vil hjælpe og gøre alt for at få det til at fungere. Men der findes også udviklere, som er ligeglade, og så har man spildt pengene.
Det er mit indtryk, at mine kunder synes godt om min shop. Mit store problem er at udbrede kendskabet til opvarmet beklædning til flere kundegrupper, såsom undendørsarbejdere, sportsfiskere, cyklister, knallertkørere, jægere, kondifolket etc. Disse grupper er meget skeptiske, skønt mine primære kunder er yderst tilfredse både med produkterne og med den service, vi yder. Fx yder vi, i modsætning til mange andre, 100 % og 2 års garanti på vores Li-ion batterier, skønt vi kunne komme uden om det, blot ved at henvise til at det er sliddele (der findes en dom, som berettiger det).
|