Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webshop system bruger du og må vi se din webshop?

Side 7 ud af 10 (97 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 44
Fra  MediaBroke Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

1. Vi bruger Woocommerce

2. http://coolgrej.dk

3. Vi sælger fiskegrej af aller højeste kvalitet.

4. Woocommerce er klart noget vi vil anbefale, ingen tvivl om det.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:33

1. Magento

2. http://www.sejleg.dk

3. Vi sælger legetøj til alle de friske piger og drenge !

4. Ja og et forsigtig nej - selve backenden er ganske fornuftig og kan nemt udvides med mange vedligeholdte moduler fra det store community.
Deres Api er OK og giver ret godt muligheder for at selv rode rundt med det. Dog er jeg lang fra tilhænger af deres layout model.
Det er sikkert en smagssag men indlæringskurven er stejl og synes at det er ekstremt fragmenteret og svært gennemskueligt, men det er sikkert kun et issue hvis man selv vil til at rode med det :)

/Kresten

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 12:09

Hej Niels Ryding Olsson

1. Jeg bruger OpenCart v. 1.5.4 med OpenShop som grundtema, som jeg nok har lavet en hel del om på.
  2. http://warmthru-dk.com
  3. Jeg sælger batteriopvarmet beklædning, såsom handsker, vantere, veste og strømper. Mine primære kundegrupper er motorcyklister og handikappede.
  4. Jeg tror nok at jeg vil anbefale OpenCart for nybegyndere. Det er relativt nemt at finde ud af, hvis man ikke laver så forfærdeligt meget om på det. Vil man det, får man behov for ret meget viden og erfaring, især hvad angår HTML og PHP. Systemet er nok ikke så anvendt i DK, men der er en ret stor international brugergruppe, som man kan trække på. Har tænkt på at starte en dansk brugergruppe, men ved ikke rigtig hvordan. Der findes mange moduler og udvidelsesmuligheder (såkaldte extensions og vqmods), nogle er helt gratis, men mange koster ofte et sted mellem $10 og $50. De, der er gratis kan man jo frit benytte sig af, afprøve, hvis de virker godt og man synes om dem, kan man bruge dem eller smide dem væk. Moduler, der koster penge, kan undertiden være lidt af et problem. Får man problemer, er der udviklere, der gerne vil hjælpe og gøre alt for at få det til at fungere. Men der findes også udviklere, som er ligeglade, og så har man spildt pengene.

Det er mit indtryk, at mine kunder synes godt om min shop. Mit store problem er at udbrede kendskabet til opvarmet beklædning til flere kundegrupper, såsom undendørsarbejdere, sportsfiskere, cyklister, knallertkørere, jægere, kondifolket etc. Disse grupper er meget skeptiske, skønt mine primære kunder er yderst tilfredse både med produkterne og med den service, vi yder. Fx yder vi, i modsætning til mange andre, 100 % og 2 års garanti på vores Li-ion batterier, skønt vi kunne komme uden om det, blot ved at henvise til at det er sliddele (der findes en dom, som berettiger det).

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:18

Vi er ved at få lavet en webshop i woocommerce

http://raad.pavoscreen.eu/

Den skal sælge først og fremmest maling, maler og gulvarbejde

Har i forvejen Word Press og er godt tilfreds med det

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 13
Indlæg ialt: 37
Fra  www.Boxoffun.dk Skrevet kl. 13:20

1. Shopify

2. www.boxoffun.dk 

3. Mobiltilbehør og Gadgets

4. Jeg synes det er nem og hurtigt at komme igang med hvis du ikke har styr på det tekniske. Dog er de månedelige omkostninger et stort minus. Det er også svære at lave SEO

Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 53
Fra  RitterDesign.dk Skrevet kl. 13:39

Hejsa

Vi bruger for det meste kun redshop. Dansk udviklet og super nemt at bruge. Dog kræver det altid lidt tilrettelser, ligesom alle andre. Det kræver man har Joomla.

Sidste nye skud på stammen er: www.hurlumleg.dk

Her sælges der legetøj og trælegetøj.

Micki

www.ritterdesign.dk - Speciale i Joomla CMS system - www.hurlumleg.dk -Legetøj & trælegetøj

Fra Khon Khaen
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 13:51
Gennemsnit 1.0 stjerner givet af 2 person

Fint i skriver hvem i bruger !

Men kan vi ikke lige høre prisen også !

Det har jo en del at sige for ny begynderer.

Jeg betalte 2000 Kr. for at få shoppen sat op med forside osv.

Derefter 300 Kr. om måneden.

Der er mange der betaler 10-20 gange mere.

Dansk udviklet, C-Soft på Fyn.

Og hvor mange har deres produkt som nr. 1 hos Google ?

Fra Thorning
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 47
Fra  Kabelx.dk Skrevet kl. 20:54
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

1. Bruger shoporama
2. Http://kabelx.dk
3. Elektronik, kabler, vægbeslag, gopro, fladskærme og tilbehør.
4. Ja klart, har for nylig købt http://Outdoorpro.dk og lige konverteret den til shoporama(der mangler stadig en del varer at blive oprettet), fordi den tidligere ejer havde valgt et mindre godt system. Og man kan jo umuligt arbejde med andre shopsystemer når man først har prøvet et så innovativt og let system som shoporama.
Til sidst vil jeg sige at projekt nr 3 allerede er på vej op på shoporama.

Ejer af KabelX.dk - Kabler, stik, tasker, vægbeslag, film lærred & GoPro - KabelX.dk ApS ejer også HeadZ.dk

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Warmthru Denmark Skrevet kl. 21:22

OpenCart er et open source system og koster ikke noget, bortset fra blod, sved og tårer. Det koster heller ikke noget at bruge det. Den eneste udgift går til hosting på en PHP-server. OpenCart er klar til brug - selv det danske sprogmodul er gratis. Men der skal ydes en indsats. Tag fx det danske sprogmodul. Her er det en hel del dårlige oversættelser, der skal rettes - fx Tax = Skat, men det skal jo hedde Moms. Den slags brølere er der en hel del af. Man kan også få et sprogmodul, der koster en hel del dollars, men det er ikke sikkert at det er bedre. Udover det, kan OpenCart bruges som det er og det fungerer perfekt. Kun hvis man vil gøre lidt ud af det hvad angår layout og funktioner, må man punge lidt ud. Et andet eksempel er betalingsmodulet til NETS - det koster $50.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 21:34
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Lars Ove Peters:

fx Tax = Skat, men det skal jo hedde Moms.

Tax = Skat / afgift

VAT (value-added tax) = Moms

Så den er egentligt rigtig nok :P

Fordi Opencart er designed efter US standard, i US har du ikke moms, men nogle stater har 'tax' altså en skat på X procent man ligger på prisen. Det er grunden til man bruger ordet 'TAX' i et system som opencart. Så at oversætte det til 'Skat' - er helt korrekt.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Side 7 ud af 10 (97 indlæg)