Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trække internet fra

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 16. Nov 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik
Tak for skrivet. Har  godt læst om det med de 3000 som de fleste trækker fra og som T&S som oftest godkender. Men var dog ikke klar over om det kun galt hvis man havde et registreret hjemmekontor. For det har jeg ikke.

Men som du/bookkeeper skriver.. så er begge internet opkoblinger(hjemme og ude) jo med til at drive firmet rundt så. Og samme princip med min mobil.

Tænkte bare at der muligvis var en tvist når man nu både trak fra hjemme og ude på kontoret. 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 00:29

Jeg er som sådan enig i Henriks svar. Jeg ved også positivt at der er mange revisionsfirmaer som i praksis bruger de 3.000 kr. i forhold til deres private virksomhedskunder, men formelt set er det kun ansatte herunder hovedaktionærer der kan bruge denne regel. Jeg ved positivt at Landsskatteretten ikke anerkender de 3.000 kr. overfor selvstændige erhvervsdrivende.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 08:07

adaugaard:
Tænkte bare at der muligvis var en tvist når man nu både trak fra hjemme og ude på kontoret.

Den eneste forskel på 'hjemme' og 'ude' er at Skat i udgangspunktet går ud fra at telefoner hjemme anvendes helt eller delvis privat. Dette gælder tillige mobiltelefoner som det ikke er direkte forbudt at tage med hjem.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)