Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hva' søren skal jeg gøre??? Giv din feedback

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino medlemmer. Jeg har udviklet et koncept, der gør det meget nemmere for børn at begynde at lære at læse. Materialerne er til børn i alderen 0-6 år - og går på at lege de begyndende læseevner ind i dem, så det bliver meget nemmere for dem at lære at læse, når de begynder i skolen. Det er der behov for. For 18-20 procent af folkeskolens elever går ud af skolen med så dårlige læseevner, at de får svært ved at videreuddanne sig eller få et helt bare nogenlunde godt job. Jeg har fået designet og programmeret en hjemmeside, som - melder folk tilbage - er lækker og meget informativ. Mit problem er, at den ikke er kommerciel nok. Feedback er, at varerne skal mere i fokus. Jeg vil meget gerne høre din mening om hvad du synes jeg skal lave om? Også gerne din mening om det hele ideen mv. Sitet hedder www.legeskolen.dk På forhånd tak til jer, der svarer tilbage. De bedste hilsener Elisabeth fra Legeskolen
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 12:44

Jeg synes, det er en fin side. Når man klikker over på butikken og starter med de "kits", så er det lidt voldsomme priser, måske skulle du åbne med, at man kan købe tingene enkeltvis. Men det, jeg egentlig skriver for at sige er, at du kunne overveje at tage kontakt til den pædagogiske konsulent i din (og andre) kommuner, og overtale dem til at købe tre sæt til rotation blandt børnehaverne. Så ville du dels kunne få en masse tilbagemeldinger til brug for testimonials, og dels ville pædagogerne forhåbentlig blive så begejstrede at de først køber et sæt til børnehaven og derefter anbefaler det til forældrene.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:13

FEDT koncept...

måske prøv at integrere webshoppen på forsiden også... hav evt. et tilbud på en startpakke eller sådan noget, så man kan klikke direkte ind på et produkt... Selvom det står printet lige i fjæset på mig, så overså jeg faktisk det link hvor der stod "klik her for at få til webshoppen"... der manglede et tal tror jeg, som blikfang...

men rigtig flot og sød hjemmeside.....

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:49

Hej Elisabeth,

En mulighed er at du fik lavet en intern annonce på forsiden, der linkede til din webshop. Et eller andet grafisk element, med start kit og en pris på. F.eks

http://www.centersalg.dk/images/images/reklame-flashkort.gif

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 14:50

Rigtig flot side.

Det er svært at læse den grønne tekst i links og på knapper – jeg er som så mange andre rød/grøn-farveblind, så det bliver temmelig udgnidret. Så selvom det er jeres "konceptfarve", bør det måske ændres. Umiddelbart kunne jeg personligt stille spørgsmålstegn ved læsevenligheden i produkterne, når det er svært at læse siden. Det er vist 1 ud af 12 mænd og 1 ud af 256 kvinder, der er farveblinde, så det er alligevel nogle kunder, I risikerer at miste på det.

Der er rigtig meget tekst mange steder - især til produkterne. Teksterne er relevante, og det er vigtigt for jer at fortælle de ting, der står, men umiddelbart er det for meget. Prøv eventuelt lidt kortere tekster ud for produkterne, da man altid kan klikke på "Mere info".

Når man peger på "Mere info" ved et produkt ændres musemarkøren til en pegende hånd. Det bør den også gøre, når man peger på indkøbskurven. Ellers bliver man lige i tvivl om, om det er meningen, at man skal klikke der.

På startsiden står teksten "KLIK HER for at besøge butikken". Alligevel klikker jeg helt automatisk på grafikken lige under teksten, og så er jeg allerede faret vild på siden. Måske bør grafikken i stedet gå til butikken - det vil i alle tilfælde lede kunderne til butikken i stedet for til oplysningerne. Det er vigtigt, at man kan få alt at vide om produkterne, men start i stedet siden i butikken - så kan kunderne selv søge efter oplysningerne senere.

Når man klikker på "KLIK HER for at besøge butikken" på startsiden, kommer man til en anden side, end når man klikker på knappen "Butik". Brug eventuelt de fire billeder fra butiksforsiden på startsiden til hjemmesiden, så kunderne kommer direkte til denne del af butikken, hvis man "fejlklikker".

Fra København
Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 15:26
Hej Anette Ja, det er mange penge, når kvaliteten skal være i top. Jeg skal nok se at gøre det tydeligere, at man godt kan købe tingene enkeltvis. Og tak for den rigtig gode idé med kommunerne. Det vil jeg straks gå i gang med. Har du selv erfaring med kommuner?
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 17:29

Nej, ikke ud over, at jeg er uddannet i en kommune for mange år siden, og herudover sælger lidt individuel undervisning til kommuner ind imellem. Det handler om at finde personen, som er pædagogisk konsulent - i store kommuner er der flere - og besøge dem på deres kontor med alt materialet. Tale godt for sin sag. Og få dem til at ryste op med nogle penge.

Så mener jeg, at det er vigtigt, hvis de bliver solgt til brug i børnehaver, at der ligger en folder klar, som pædagogerne kan dele ud til børnenes forældre, som handler om tanken bag lege-lærings-konceptet. Ud over den åbentlyse fordel for de forældre, der måtte være bekymrede for, at deres børn ikke lærer nok hurtigt nok (hvilket er mange, og jeg mener også for mange), så mener jeg også, at det kan være et værktøj i forbindelse med at styrke indskolingen for børn, hvis forældre har anden etnisk baggrund end dansk. Derfor kan integrationskonsulenter i de store kommuner, også have interesse i produktet. Prøv også at få noget omtale i Børn og Unge (jeg mener, det er BUPLs blad, der hedder sådan) ved at sende en pressemeddelelse, lige så snart en kommune har købt det første sæt.

Fra København
Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 21:21
Tak for de rosende ord ;-) Du har helt ret i, at der mangler noget blikfang mm. Jeg må finde ud af hvad og hvordan. Tak for dit input.
Fra København
Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 21:22
Jeg må straks i gang. Tusind tak ;-)
Fra København
Tilmeldt 23. Jan 07
Skrevet kl. 21:25
Av for søren - har slet ikke tænkt på rød/grøn problematikken. Anede ikke, at der var så mange mænd, der er farveblinde. Tak for input
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)