Rigtig flot side.
Det er svært at læse den grønne tekst i links og på knapper – jeg er som så mange andre rød/grøn-farveblind, så det bliver temmelig udgnidret. Så selvom det er jeres "konceptfarve", bør det måske ændres. Umiddelbart kunne jeg personligt stille spørgsmålstegn ved læsevenligheden i produkterne, når det er svært at læse siden. Det er vist 1 ud af 12 mænd og 1 ud af 256 kvinder, der er farveblinde, så det er alligevel nogle kunder, I risikerer at miste på det.
Der er rigtig meget tekst mange steder - især til produkterne. Teksterne er relevante, og det er vigtigt for jer at fortælle de ting, der står, men umiddelbart er det for meget. Prøv eventuelt lidt kortere tekster ud for produkterne, da man altid kan klikke på "Mere info".
Når man peger på "Mere info" ved et produkt ændres musemarkøren til en pegende hånd. Det bør den også gøre, når man peger på indkøbskurven. Ellers bliver man lige i tvivl om, om det er meningen, at man skal klikke der.
På startsiden står teksten "KLIK HER for at besøge butikken". Alligevel klikker jeg helt automatisk på grafikken lige under teksten, og så er jeg allerede faret vild på siden. Måske bør grafikken i stedet gå til butikken - det vil i alle tilfælde lede kunderne til butikken i stedet for til oplysningerne. Det er vigtigt, at man kan få alt at vide om produkterne, men start i stedet siden i butikken - så kan kunderne selv søge efter oplysningerne senere.
Når man klikker på "KLIK HER for at besøge butikken" på startsiden, kommer man til en anden side, end når man klikker på knappen "Butik". Brug eventuelt de fire billeder fra butiksforsiden på startsiden til hjemmesiden, så kunderne kommer direkte til denne del af butikken, hvis man "fejlklikker".