Markedet for dette produkt er overhovedet ikke mættet i Danmark, så det kunne være super fedt at være den første af slagsen.
Men for at vende tilbage, så det du siger er at du vil mene det er lovligt at sælge det, så længe jeg ikke sælger det med nikotin? :-)
Kan desværre ikke finde nogen kilder på nettet der hverken taler for eller imod.
Waterspeakers.dk (formoder de var nogen af de første i Danmark) kom ind på et propfyldt marked, men har alligevel skabt succes, på samme måde håber jeg dette produkt vil, hvis blot det kan lade sig gøre
Hvis du nu læser på følgende artikel; http://politiken.dk/forbrugogliv/sundhedogmotion/ECE2277301/salg-af-e-cigaretter-med-nikotin-er-doemt-ulovligt/
Vil du kunne se, at så længe du holder dig væk fra alt der har med nikotin at gøre, har du ryggen fri. Du skal også passe på med at henvise til "partnersider" som foretager salg af nikotinholdige produkter, da du i værste fald vil meddelagtigtgøre dig selv. Men ønsker du virkeligt at begynde at sælge et sådan produkt, som helt klart har for øje at benytte sig af nikotin? Nikotinen er jo forbudt i den slags produkter, vel med god grund, og du efter min mening hjælper du ikke ligefrem folk. Det ville jeg ikke selv kunne have moral til.