Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt regnskabsprogram søges

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 30. Nov 13
Indlæg ialt: 3
Fra  Thy multi service Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle sammen

jeg er rigtig glad for jeres indlæg det er jo altid godt at få nogle input fra andre der står eller har stået i samme situation

Christian jeg er ked af at høre du har haft en dårlig oplevelse med e-conomic og også at jeres dialog er blevet så lang på denne tråd det var jo ikke helt meningen men sådan er det jo

Men endnu engang tak for jeres input nu vil jeg sætte mig at kigge på noget af det.

 

Med venlig hilsen

Troels Kristoffersen

Thy Multi Service

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Wülser Larsen:
Du spørger til nogle konkrete problemstillinger som du allerede har en dialog med Kim Sneum om. Jeg må henvise dig til denne dialog, da jeg ikke sidder med de seneste oplysninger i den sag. Her vil du nå længere ved at holde dialogen med Kim i gang, da det er ham der er mest opdateret.

Der er ingen aktuel dialog med Kim, for han blev ved med at afvise mit ønske om at komme med forklaring på problemerne, som beskrevet i mit forrige indlæg. Jeg svarede, at jeg med skuffelse måtte stoppe dialogen, men hvis han skulle ombestemme sig, var han naturligvis velkommen til at fremsende svar. Hvis han virkelig skulle have ændret holdning, hører jeg naturligvis fortsat gerne fra ham.

Men endnu bedre ville det være, hvis I satte en med større teknisk forståelse og med større imødekommenhed på sagen. Dette ønske har jeg også delt med Kim flere gange, hvilket han heller ikke har ville imødekomme. Uden at jeg vil gå i detaljer her i denne omgang, så er det i høj grad Kims fortjeneste at sagen trækker ud.

Thy multi service:
Christian jeg er ked af at høre du har haft en dårlig oplevelse med e-conomic og også at jeres dialog er blevet så lang på denne tråd det var jo ikke helt meningen men sådan er det jo

Ja, det er rigtig frustrerende at skulle bringe problemerne på banen, men når e-conomic hverken får løst eller informeret om fejlene, er der desværre ikke andet for. Blot det at få dem til at erkende problemerne og give en snert af information, har været en sej kamp. Der har endda været flere langvarige fejl, hvor vi slet ikke har kunne benytte e-conomic, hvilket har været yderst kritiske for os, da vi benytter muligheden for integration fra vores systemer. Mit råd - Vælg derfor den rette leverandør fra starten Smile

Men det her bliver min sidste bemærkning i denne her tråd med håb om, at e-conomic har ændret holdning og får hævet informationsniveauet gevaldigt, samt løst fejlene permanent. Min kritik ophører i hvert fald ikke før det er sket.

Fra Greve
Tilmeldt 6. Feb 13
Indlæg ialt: 112
Fra  AlbedoSoft ApS - Odoo eksperterne Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Troels

Hvis du er interesseret vil vi gerne introducere dig for vores administrationssystem der kan dække dine behov og vi tilpasser den gratis til dine behov så du lige præcis får dine behov dækket. Det er nemt at udvide løbende med dine behov i fremtiden og det koster heller ikke ekstra. Du må gerne kontakt mig på 25101616 eller mitat@albedosoft.dk for uforpligtende demonstration.

Med venlig hilsen, Mitat Ucar

Odoo(tidligere OpenERP) fuldt integreret, komplet Belgisk alt i et system med ERP, CRM og HR mv. Kontakt os på 25101616 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)