Har lige som et enkeltstående tilfælde brug for at sende et nyhedsbrevpr. e-mail. Så det der med at købe diverse programmer der "kan selv" er (desværre) ikke aktuelt pt.
Kan man gøre det selv selv og stadig få et proff. look?
Er det ikke bare at layoute en mail så godt du kan også bare kopiere hele maillisten ind i "Bcc"(så modtagerne ikke kan se hinandens mail) afsenderfeltet.
Eller findes der nogle systemer på nettet som man kan leje pr. afsendelse
Jeg vil gerne have en ordentlig opsætning m. ramme og billeder - jeg mener at have hørt - at jeg kan gemme et word dokument som hjemmeside/html og så drag & drop´pe det ind i e-mailen. Men jeg kan ikke få det til at virke.
Er der andre der ved hvordan det virker, HVIS det virker?
Brug og se om ikke det virker hvis du bare markere alt (ctrl+A) indholdet i dit word dokument og bare kopiere (ctrl+C) det direkte over paster det direkte indi mail (ctrl+V), så både tabeller, tekst, links og billeder kommer med. Jeg har ikke prøvet det men det burde fungere, det eneste jeg hkan være i tvivl om er hvordan designet ser ud i andre mail-clienter.
Husk at test det på forskellige venner eller kollegaer, helst på nogle med forskellige systemer, mail-clienter osv.
I saa fald du kun skal bruge det en gang er maaske ikke saa aktuelt, men paa http://www.websup.dk/site/erhverv.php kan du faa flere services for 400,- kr om aaret. De leverer det hele kildekoder til at saette en "tilmeld/frameld funktion" ind paa hjemmesiden osv. Det er meget enkelt...