Aminoer er der nogen der har et par gode råd til at få bedre konverteringsrate på webshop. jeg har lidt svært ved selv at finde fejlene. har nogen erfaring med farver eller knapper. alt kritik er velkommen. vores side er www.lundagers.com og vi sælger garn med mere. mvh jens
|
Hej Jens
Nu kiggede jeg lige siden kort igennem.
For det første er der nogle produkter man ikke kan købe? http://lundagers.com/shop/birdy-taske-1896p.html
For det andet da jeg trykkede læg i kurv fik jeg ingen succes-meddelelse, så jeg var i tvivl om hvad jeg skulle gøre derfra og om produktet overhovedet var lagt i kurven.
For det tredje jeres fejl-meddelelser på "checkout" siden hjælper heller ikke kunden særlig meget, nu skrev jeg blot: dsdsds i navn og så siger den: Udfyld fornavn og efternavn, men når jeg kigger er der ingen felter der hedder det, kun et fejlt der hedder navn, og længere nede med adresse også.
Et råd, hvis I ikke allerede bruger det, så sæt Google Analytics op, i Google Analytics kan I se hvor i processen folk falder fra. Derfra tager I et kig på den side de falder fra på og ser hvad I kan gøre bedre.