Hej, |
Der findes deciderede firmaer som tager sig af selskabsstiftelser, prøv at søge på google efter sådanne :)
Inden du i givet fald anvender en rådgiver eller anden form til stiftelse af selskabet, så få en aftale med din bank om, at du kan oprette en bankkonto til selskabet. Vi har desværre efterhånden set mange eksempler på, at nystiftede selskaber ikke kan få oprettet en erhvervskonto til selskabet. Tonny |
Enig det er en rigtig god ide at lige få OK til er erhvervskonto som banken bare opretter som xxxx IVS UNDER STIFTELSE så er den klar til selskabskaptalen og klar som nemKonto til selskabet. http://www.ditselskab.dk/ og http://stakemannadm.dk/index.php/da/selskabsoprettelse er to af de kendtere stifter selskaber vh John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Du kan få 3 gode tilbud på stiftelse af et iværksætterselskab på Agera. Klik her for at få 3 tilbud fra revisorer eller advokater Efter du har udfyldt formularen vil du inden 24 timer få dine 3 tilbud fra relevante revisorer eller advokater. Agera er et projekt af Amino. |
Hmmm... der er vel næppe nogen grund til at få 3 tilbud, når de fleste udbyder denne assistance til kr. 995,00 excl. moms. Tonny |
Hej Tonny Nu er der jo mange andre parametre end pris. :-) Vi oplever tit at de, der starter et IVS, gerne vil have en revisor til det, som de efterfølgende kan spørge til råds eller outsource hele regnskabet til og derfor ikke bare ser det som en ekspeditionssag. |
Er det fordi selskaberne skal have en kassekredit eller er det blot en alm. bankkonto som bankerne ikke vil give? Kan godt forstå det, hvis det er med kredit, men uden kredit giver det da ikke mening, at de ikke vil have nye kunder. |
Jeg tror du har fat i noget der. Jeg har selv oprettet et IVS, som holding. Tog fat i min ene bank i Randers og vuupti, konto xxxx holding ivs oprettet. Selvfølgelig ingen kassekredit. Men skal der kassekredit tilføjes, kan jeg godt se at IVS med 1-krone ikke giver sikkerhed med mindre der er virksomhedspant, selvskyldnerkaution osv. Johnny |