Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det det man får når man betaler for plus? Forum gruppe ikke fundet!!!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har efter hånden stødt på det nogen gange på det sidste!!

En spændende overkrift på et indlæg på forsiden, når man klikker.. får man smidt en side i hoved "Forum gruppe ikke fundet" Det forum du bad om blev ikke fundet.

Jeg er ikke dummere end jeg godt kan regne ud, indlæget er fra et "ikke plus" medlem.. som har postet i en gruppe som kræver plus..

Men hvorfor skal vi som betaler plus straffes og gå glip af indhold.. det er i hvert fald ikke noget som får mig til at forlænge :-/

Her er 2 foto's af overstående.. et af teksten og et af siden man får når man klikker..

Nu er vi så kommet til det punkt, hvor jeg gør klogt af at tage backup af hvad jeg har skrevet, det det kan forsvinde når jeg vedhæfter et billede

teksten forsvant så ikke idag.. jubii

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fordi en person har lagt et tilbud ind, uden at være Plus medlem.
Så kommer det på hold, indtil personen bliver Plus'er.
Der går nogle minutter før overskriften forsvinder, da vi cacher forsiden.
Underligt at dine tekster forsvinder, har aldrig prøvet det...

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:

Det er fordi en person har lagt et tilbud ind, uden at være Plus medlem.
Så kommer det på hold, indtil personen bliver Plus'er.
Der går nogle minutter før overskriften forsvinder, da vi cacher forsiden.
Underligt at dine tekster forsvinder, har aldrig prøvet det...

De bedste hilsner

Martin

Hej Martin

Det kunne jeg godt kunne regne ud :-).. men hvorfor er det i det hele taget muligt at oprettet et indlæg som ingen kan læse..
jeg ved i gerne vil ha penge i kassen, det er også iorden, men det generer os andre.. eller det virker ret rode.. ked af Amino tager nye metoder i brug som ellers er kendt fra div. dating sider. 

Det med billederne er også noget vrøvl fra min side.. (undskylder tusin gange) det var ikke et indlæg som jeg mistede, men et privat brev.. alt tekst røg sig en tur da jeg til sidst ville vedhæfte to billeder..

Jeg har et konkret spørsmål til dig, hvilken browser bruger du selv? Amino har ikke kørt særligt godt med ie det sidste lange stykke tid (år eller to), men syntes det går en smule bedre på det sidste, men desværre stadig ikke helt godt, i forhold til chrome.. jeg gider bare ikke skifte browser for at gå på amino, ie er vel også det største i sidste ende.

 


Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 4. Mar 13
Indlæg ialt: 17
Fra  Emil Klindt Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:
chrome.. jeg gider bare ikke skifte browser for at gå på amino, ie er vel også det største i sidste ende.

Internet Explorer er ikke ligefrem det største, det er faktisk langt fra det største. I Marts 2014 brugte 9,7% af forbrugerne Internet Explorer, hvorimod 57,5% brugte Google Chrome. Det er noget af en forskel. Du kan se resten af statistikken her: http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp 

Med venlig hilsen

Emil Klindt

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Emil Klindt:

Internet Explorer er ikke ligefrem det største, det er faktisk langt fra det største. I Marts 2014 brugte 9,7% af forbrugerne Internet Explorer, hvorimod 57,5% brugte Google Chrome. Det er noget af en forskel. Du kan se resten af statistikken her: http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp 

Tallene fra w3schools er langt fra repræsentative.  De bliver lavet på baggrund af deres egne logs - og det er vist ingen hemmelighed at målgruppen dér er glade for især Chrome og mange er stærke modstandere af IE.

Gemius måler tal for FDIM-medlemmer, og deres tal er således bygget på de største sites i Danmark: http://rankings.dk/en/rankings/web-browsers-groups.html 

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:
Men hvorfor skal vi som betaler plus straffes og gå glip af indhold.. det er i hvert fald ikke noget som får mig til at forlænge :-/

Hvad er det for noget indhold som du mener plus-brugere går glip af?  Vi andre kan jo altså heller ikke se dette indhold.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:
Det kunne jeg godt kunne regne ud :-).. men hvorfor er det i det hele taget muligt at oprettet et indlæg som ingen kan læse..
jeg ved i gerne vil ha penge i kassen, det er også iorden, men det generer os andre.. eller det virker ret rode.. ked af Amino tager nye metoder i brug som ellers er kendt fra div. dating sider. 


Jeg prøver igen :-)
En eller anden person der gerne vil sælge noget, sætter et tilbud ind under et emne, der intet har med salg at gøre.
Det er jo svært for os at gøre noget ved.
Men... Når vi, en moderator eller en superbruger opdager det, kan de trykke på en knap, der fjerner indlægget, så ingen længere kan se det.
Men... da vi cacher alt på Amino, går der nogle minutter før overskriften forsvinder og derfor kan du nogen gange nå at trykke på det og da ingen kan se det, får du en fejl.
Så det er ikke et eller andet salgstrick, det en en bug.

De bedste hilsner

Martin

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)