Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En venlig sjæl der gider at kigge mine handelsbetingelser igennem?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er 

jeg er ved at starte min første webshop og næste step i processen, er nu at få indløsningsaftalen til Dankort på plads, men er lidt i tvivl om mine handelsbetingelser, jeg har prøvet at skrevet dem efter bedste evne, men det ville være rart hvis der var en her inde, der lige ville tjekke om de indeholder det som de bør. så jeg kan få sendt en ansøgning til Nets idag.

Bestilling

alle aftaler med Nimacarcare.dk indgåes på Dansk og alle priser er i Danske kroner og inkl. moms

Betaling 

Vi modtager betalinger med Dankort og eDankort

Betaling med kort sker gennem Quickpay, som er Danmark's anden største aktør inden for håndtering af kreditkort betaling. Betalingen sker via en krypteret SSL forbindelse og kun Nets kan se dine kreditkort oplysninger og vi vil på intet tidspunkt kunne hæve mere en det beløb du har betalt. Vi hæver først beløbet fra din konto når vi har afsendt din bestilling.

Leveringsbetingelser

Vi sender alle varer med Post Danmark inden for 1-2 hverdage. Vi sender alle vores forsendelser med omdeling, så dine varer bliver leveret på din addresse, skulle du ikke være hjemme når pakken forsøges afleveret, vil du kunne hente pakken dagen efter på dit lokale posthus. Find information her om, på den seddel posten ligger i din postkasse.

Fragt

Køber du for 600 eller derover er fragten gratis, mens fragtprisen for køb under 600 er 39 kr. 

Vi sender alle vores pakker med Post Danmark.

Fortrydelsesret 

Vi yder naturligvis 14 dages fuld returret, ønsker du at returnere en vare skal du blot sende den retur til os. Bemærk at varen skal retureres i samme mængde, samme tilstand og i orginal embalage. 

Ønsker du at returnere en vare anbefaler vi at du sender pakken forsikret/med Track&Trace, samt at pakken er forsvarligt pakket ind, så varen kommer retur til os i samme stand, som da vi sendte varen.

Reklamationsret 

Vi yder 2 års fuld reklamationsret, viser en vare sig at have en defekt inden for reklamationsretten udskifter vi varen til en ny, tilbagebetaler købssummen, eller på anden måde udbedre fejlen. alt efter hvad du ønsker. Reklamationer skal sendes retur til vores lager

Nimacarcare
Nordmorsvej 52
7950 Erslev 

Det er vigtigt at i vedlægger en kopi af ordrebekræftigelsen og en nøje beskrivelse af fejlen, så vi vil kunne finde fejlen når vi inspicere varen for defekten. kan vi ingen felj eller mangler finde på varen, vil der ingen kompensation blive givet.

Forbehold

Der tages forbehold for prisstigninger, udsolgte samt udgående varer, tastefejl og slåfejl.

Alle priser på Nimacarcare.dk er angivet i Danske kroner og alle priser er kun gældende i Danmark

Personoplysninger 

For at du kan indgå aftale med Nimacarcare.dk har vi brug for følgende oplysninger 

• Navn 
  • Adresse 
  • telefon nummer 
  • Email adresse 

Disse oplysninger vil på intet tidspunkt blive sendt videre eller på anden måde blive brugt af andre end Nimacarcare.dk

Vi bruger udelukkende disse informationer til at kunne levere dit køb til dig. Vi opbevarer oplysningerne i 5 år og de vil herefter blive slettet, disse oplysninger opbevares ukrypteret, det er vigtigt at understege at vi ingen personfølsomme oplysninger indsamler. Det er kun Nets der vil kunne se dine betalingsoplysninger, indtastningen af disse foregår krypteret på en SSL forbindelse.

Du kan til hver en tid henvende dig, for at få oplyst hvilke oplysninger vi har om dig, samt få disse slettet hvis det ønskes. 

Vi vil dog aldrig videre give nogle oplysninger om dig, eller på anden måde udlevere de oplysninger, du har indtastet på nimacarcare.dk

Cookies 

Vi bruger ligesom samtlige andre websites cookies. Cookies bruges udelukkende til at gøre din oplevelse af sitet bedre, samt til at forbedre sitets funktionalitet. 

Du kan som besøgende tilhver en tid slette cookies fra din computer, hvordan disse slettes afhænger af hvilken brower du benytter. 

Har du spørgsmål eller på anden måde brug for hjælp, kontakt os endelig på info@nimacarcare.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)