Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, er der nogen der har et job til mig?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. May 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminobrugere!

Jeg er ny her på Amino fordi min veninde og jeg gerne vil starte en webshop. Men lige nu står jeg uden arbejde, og jeg

vil helst ikke på kontanthjælp! Jeg søger og søger, jeg er desperat og prøver herinde også! Jeg har været i restaurantbranchen

det meste af mit arbejdsliv, (jeg er 24 år) og vil rigtig gerne noget helt andet. Det er mest tidlige arbejdstider jeg savner, 8-16 eller noget i den dur,

og så er jeg bare SÅ frisk på noget helt nyt og spændende!

Som sagt har jeg meget erfaring fra restaurantbranchen, og derfra har jeg fået masser af erfaring indenfor salg, mersalg og god service, og hvor meget

de to ting går hånd i hånd. Når jeg har søgt job andre steder end på restauranter har jeg fået at vide at jeg ingen erfaring har fra det pågældende job, og det

irriterer mig, at man ikke får lov at prøve noget nyt, jeg vil så gerne! Jeg er lærenem og elsker når to dage ikke er ens. Som person er jeg nede på jorden og glad, og

er god til at se muligheder i ting. Jeg flytter til Amager i næste måned, så jeg er snart fra København. Som sagt skriver jeg her for at se om der sker noget! Jeg krydser mine fingre. 

Hilsen

Anna-Nathalie Steenberg

tlf 4237 3319

Fra Maribo
Tilmeldt 27. Dec 12
Indlæg ialt: 328
Fra  WEBoptimist.dk Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Frisk gjort! jeg ønsker dig held og lykke med jobsøgningen og flytning :)

Mvh Jonas

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Da du er tjener, kunne jeg forestille mig at du ville kunne klare det rigtig godt i en butik. Hvis du har mulighed for det, så synes jeg helt klart at du skal tage til København en weekend og så smutte i alle butikkerne for, at aflevere dit CV.

Derudover kunne du snakke med din nuværende kommune omkring hjælp til, at skrive en ansøgning. Fx synes jeg ikke om, når folk i en ansøgning skriver at de har brug for nye udfordringer. Og så virker det ikke særlig entusiastisk, at du gerne vil have et 8-16 job. Arbejdsgivere vil gerne have medarbejdere, som lige giver den 2-3% ekstra og ikke bare smutter kl. 16.

I din ansøgning bør du også skrive 4-5 bulletpoints ned, som beskriver de resultater du har opnået i dine andre jobs som kan relateres til de jobs du søger. Det har altid virket for mig. Skriv desuden hvornår du netop ansøger denne specifikke virksomhed, hvad er det som gjorde at du ansøgte dem? Hvis det bare er fordi du vil have en ny udfordring eller har brug for et job, så ansætter de dig ikke.

Det er blot lidt råd fra mig, da jeg ikke har et job til dig :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

KennM:
Fx synes jeg ikke om, når folk i en ansøgning skriver at de har brug for nye udfordringer. Og så virker det ikke særlig entusiastisk, at du gerne vil have et 8-16 job. Arbejdsgivere vil gerne have medarbejdere, som lige giver den 2-3% ekstra og ikke bare smutter kl. 16.

Jeg kan ikke se noget forkert i at søge nye udfordringer.

Og hvis en potentiel arbejdsgiver forventer 2-3% ekstra - så betaler han/hun vel også derefter!

De fleste mennesker har altså et liv udover arbejdet......

Tilmeldt 1. May 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak skal du have Jonas :)

Tilmeldt 1. May 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svaret, der er mange ting jeg kan bruge :)

Jeg kan dog ikke se hvad der er galt i at søge nye udfordringer, og tidsrummet var også bare for at pointere at jeg ikke søger arbejde hvor jeg

har fri kl 24 eller 01, men mere almindelige tider. Jeg gør nemlig altid mit arbejde færdigt! Men jeg kan bruge mange af de ting du skriver, så mange tak!

Venlig hilsen

Anna-Nathalie

Tilmeldt 1. May 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig Fru Hartmann :)  Selvom jeg også synes man gør tingene færdigt hvis det lige trækker ud, men

livet er vigtigt ved siden af!

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:

Jeg kan ikke se noget forkert i at søge nye udfordringer.

Og hvis en potentiel arbejdsgiver forventer 2-3% ekstra - så betaler han/hun vel også derefter!

De fleste mennesker har altså et liv udover arbejdet......

Jeg siger ikke der er noget galt i det, men det var mit råd til trådstarter. Om hun så tager det til sig er op til hende, men jeg ved blot at "søge nye udfordringer" er så utrolig brugt af alle og nogen arbejdsgivere ser nødvendigvis ikke positivt på det.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)