Jeg og en ven er ved at starte et mindre firma, hvor vi laver folks telefoner. Da vi så småt begyndte at få kunder fra hele Danmark og ønsker at give den bedste service, har vi derfor 2 spørgsmål. først og fremmest, søger vi en leverandør af reservedele i god kvalitet. Mange er dog ekstremt dyre, hvilket har resulteret i at vi pt køber ved kinesiske sw-box, som da også tilbyder gode produkter, men som er lidt sløve. Er der nogen herinde der kender en god leverandør? Skriv eventuelt til mig på nedenstående oplysninger. det andet er at vores reparerede telefoner jo selvfølgelig skal sendes sikkert frem, så vi søger også et sted der sælger små papkasser med beskyttelse i, og gerne med logo på. Nogen der har erfaring med dette? i kan kontakte mig på følgende oplysninger: email: Mathias.larsen20@gmail.con sms: 28290270(aftal eventuelt telefon opringninger) Google er prøvet, men uden gode resultater! Mathias R. Larsen MobiCare |
Leverandør af iphone reservedele søges.
|
Det betyder egentlig ikke så meget, men en dansk virksomhed ville gøre det lettest jo. |
Hey |
Hej Mathias. Vi er leverandør af iPhone og iPad reservedele samt tilbehør. Vi sælger både til professionelle og til private. Vi kan tilbyde gode priser til erhverv og køre med rabatsatser efter ordre størrelse, jo mere du køber jo billigere bliver produkterne. Vi vil meget gerne fremsende dig nogle prislister, så hvis du gider at sende en mail til info@dandele.dk så sender jeg prislister retur. Mvh Peter Ludvigsen DanDele.dk |
Salg af mobil reservedele og tilbehør
Mvh Mathias Larsen MobiCare |
Har du set min tråd http://www.amino.dk/forums/t/228014.aspx#1490221 Du har også fået mail her fra :-) |
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)
|
Jeg kender en, som importere iphone cover. Såfremt det skulle have interesse |
www.diluc.dk tømmer dødsboer på Jylland og Fyn. Vi tømmer huse, lejligheder Ring for gratis vurderings besøg
Det kunne jeg godt være ja, smid mig eventuelt en mail på mathias.larsen20@gmail.com |