Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Steder i IKKE skal købe musik udstyr ... eller nogetsomhelst andet for den sags skyld....

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi må ikke nævne navne her på Amino...især ikke hvor der er risiko for at Martin bliver ringet op af grumme advokater, så det gør jeg ikke, så jeg nøjes med at gøre lidt skamløs reklame for at indlæg på min blog:

http://ekimrebyc.dk/?p=81

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:27

Uha!! Må da nok sige det er det værste service jeg nogensinde har læst om. Har da aldrig nogensinde i mine dage hørt noget så grotesk. Jeg ville være utrolig rasende, og forsår godt hvis du er det. Trist det så bare ikke hjælper.

Det er vel højst sandsynligt ikke noget du kan gå videre med, da 4.000kr ikke er meget i en retsag. Men jeg ved ikke hvillke beviser du har på det..

Stakkels dig! Føler med dig.. (Men jeg kan da sige, at de sted køber jeg højst sandsynligt aldrig fra).

Mvh. Yngvi 

Dbh. Yngvi

Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 20:27

Hej mcsolutions

Jeg er selv musikker i fritiden, og kender godt til dårlig service Smile. Jeg har dog udfundet mig en go real life shop at handle I indtil videre. Når vi er ude og spille, så skal man bare kunne stole på sit gear, så jeg giver gerne lidt ekstra for at undgå den slags problemer.

Vi er desuden undervejs med en ny shop www.eTone.dk. Vi har ikke shoppen oppe at køre endnu, men vi har en forhandler kontrakt, så hvis du mangler noget specifikt vil jeg gerne give dig et tilbud på dette. Og forhåbentlig en noget bedre service Smile

MVH Hans Poulsen hans@kinedic.dk www.kinedic.dk
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 21:02

mcsolutions:
så jeg nøjes med at gøre lidt skamløs reklame for at indlæg på min blog:

Pheeww.. Har læst lidt på din blog, Mikkel.

Du er da kun få minutter fra at få et mavesår knægt. Er du sur på alle? Er alle bare nogle ondsindede idioter der skal tæppebombes? Jeg synes nu at du lige skal trække vejret dyyyybt, og evt. tælle til 100.000. Surt med din mixer og 4000 dask ud af vinduet, men den mail du sender til musikshoppen.dk, hiver bestemt ikke niveauet op.

Jeg faldt også for det du skriver i " Jeg hader dumme mennesker… :( "

"Nå … men dumme mennesker i verden har vi nok af … er bare træt af at bruge så mange penge på advokater til at sagsøge alle de fjolser der gør hverdagen sur for mig, men vi må bare på den igen."

Det må vi vel.. Right Hug

Giv nu verden et kram for helvede, og gå nu tidligt i seng og hænderne over dynen....

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:26

Ja ... min blog er måske lidt negativ ... men det er også primært mit værktøj til at komme ud med galde når jeg er træt af nogen eller noget ... i perioder blogger jeg også om hverdagsting, men sådan som min arbejdsbyrde ser ud ligenu er det rart at kunne rase ud online, det får det ligesom ud af mit system. Så når først det står på bloggen ligger det ikke oppe i hovedet og rumsterer mere :)

Det er faktisk en rigtig god teknik til hvis nogen af jer jævnligt har mange negative oplevelser og det har de fleste jo desvære. Men jeg er generelt et meget glad menneske og når det hele går i lort finder jeg min guitar og synger en sang, det kvikker altid op :)

Tak for tilbudet med billigt musikudstyr, det vil jeg måske benytte mig af selvom jeg lige pt. har besluttet mig for at holde mig til den lokale biks...der kan jeg trods alt gå ned og "rive hovedet" af ejeren hvis han ikke behandler mig godt :)

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 13:18

mcsolutions:

Ja ... min blog er måske lidt negativ ... men det er også primært mit værktøj til at komme ud med galde når jeg er træt af nogen eller noget ... i perioder blogger jeg også om hverdagsting, men sådan som min arbejdsbyrde ser ud ligenu er det rart at kunne rase ud online, det får det ligesom ud af mit system. Så når først det står på bloggen ligger det ikke oppe i hovedet og rumsterer mere :)

Det er faktisk en rigtig god teknik til hvis nogen af jer jævnligt har mange negative oplevelser og det har de fleste jo desvære. Men jeg er generelt et meget glad menneske og når det hele går i lort finder jeg min guitar og synger en sang, det kvikker altid op :)

Jeg havde unægteligt fået et andet/forkert indtryk af dig, men det er godt at høre, at du kommer af med det negative, og synger en sang  Smile

Mvh

Jacob 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)