Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg nu...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har længe gået med en idé om et forum hvor man kan finde inspiration til alle livets fester. og det skal være interessant for annoncører at annoncere på websitet - dette skal der jo en masse medlemmer til Wink

Nu har jeg så købt domæne-navnet, og har fået sat hjemmesiden op sådan nogenlunde - der skal selvfølgelig nok komme noget der skal ændres eller tilføjes. Forumet skal købes og sættes op.Smile

Jeg skal have lavet nogle forretningsbetingelser - dette er jeg desværre helt på bar bund med, men kan nok finde hjælp i min søster.

men hvordan griber jeg det hele bedst an?? Nogle gode forslag?? og hvad synes I om idéen??

Mvh. Lissi Agermose Fest-for-alle.dk
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 22:29

Hej Fest-for-alle.dk,
- og velkommen til dette iværksætterforum!

Ikke fordi jeg vil skabe dårlig karma lige fra starten af, men hvis du undrer dig over hvorfor du endnu ikke har fået noget hjælp, er det simpelthen fordi din overskrift først og fremmest skal være sigende for dit/dine spørgsmål.

Next - Her kan det dog godt være jeg ikke er helt inde i sagerne, men hvad er det helt præcist dit spørgsmål er? Er det forretningsbetingelser til annoncørerne eller er det en forretningsplan for selve virksomheden/forum? Hvis det er det sidste spørgsmål kan du gå ind på www.virk.dk og downloade den der hedder "forretningsplan basis" - så er du godt på vej!

Mvh. Anders

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra Vejstrup, Svendborg
Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:44

Hej fest-for-alle

Det er da en god idé. Og en meget fin start på din hjemmeside. Jeg tror bare du skal finde ud af hvordan du kan skille dig ud fra alle de andre, der har sådan nogen fest-sites.

Held og lykke

Line W

Webløsninger med Joomla CMS - Wied Webdesign

Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 00:00

Tak for dit svarSmile jeg tager det skam ikke ilde op omkring min overskrift som jeg godt kan se skulle være mere sigende...

Tak for linket - det vil jeg straks gå ind og printe ud.Wink

Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 00:05

Hej Line

Takker - Fest-for-alle.dk skulle meget gerne skille sig ud fra andre ved at det omhandler alle livets fester. De steder jeg er stødt på handler det om en slags fest f.eks. bryllup Smile og her her er alt fra a til å.

Om jeg kan gøre andet - det vil jeg se på hen af vejen. Lave nogle tiltag som vil hive medlemmer og annoncører til Smile Håber jeg i hvert fald...Hvis du har nogle gode idéer så bare kom med dem Stick out tongue

Fra Vejstrup, Svendborg
Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 01:02

Fest-for-alle.dk:
Hvis du har nogle gode idéer så bare kom med dem Stick out tongue

Jeg mangler helt klart en måde at finde informationer efter geografisk placering. Der er ikke meget ved at leje stole i århus og skulle hente fadølsanlæg i slagelse. Og du får jo sikkert rigtig mange annoncører. Så det bør være let at finde lige dem jeg skal bruge.

Hvorffor er det egentlig en fordel at have alle livets fester samlet ét sted? Man planlægger jo kun én af gangen. Og så går der lang tid før den næste konfirmation.. Ok, folk skal vende tilbage næste gang og du henvender dig til en større mængde annoncører end et bryllupssite.

Venlig hilsen

Line W

Webløsninger med Joomla CMS - Wied Webdesign

Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 11:38

Ja du har ret i at en geografisk opdeling skal der til - og det vil der også komme Smile

Jeg er selv en af dem som har forsøgt at finde informationer om diverse fester på nettet - og jeg synes at det er begrænset hvor meget information man kan finde udover til bryllup. Og så er det smarte ved min side netop at man ved hvor man skal gå hen uanset hvilken fest man skal holde Wink

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 23:06

Har selv leget med en lignende site, og har ikke fundet de vise sten, derfor er www.partykongen.dk også gået lidt i glemmebogen, selvom tilmeldingerne egentligt er der, men der er for mange konkurrenter og for få besøgene... en undersøgelse viste at alt for mange søgte direkte i google, og var godt tilfredse med at finde hvad de skal bruge den vej...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)