Hej aminoer! Er lidt i tvivl om placeringen af dette indlæg, men prøver nu alligevel! :)Jeg har fået en ide sammen med en kammerat, som jeg godt kunne tænke mig at få noget kritik på. Vi har gået og tænkt længe og har fået ideen til webshoppen ShowoffDeluxe (navnet er ikke 100 % fastlagt). Shoppen tilbyder varer til ”blærerøven der troede han havde alt”, eller generelt mænd i alderen 16-17 til 30 år. Varerne skal signalere go’ stil, herreaften og bytur. Af produkter havde vi forestillet os:
- Coctailshakerer, dispenserer, glas m.m.
- Forskelligt pokerudstyr såsom, kufferter med jetoner, borde, jetoner m.m.
- Her tænker vi på champagne, cigarer samt andet spiritus
- Et lille (men godt) udvalg af forskellige guides til bl.a. drinkopskrifter, god skik, poker o.s.v.
- Her tænker vi på forskellige små gadgets Ud over produkterne skal hjemmesiden også indeholde diverse artikler om god stil/skik, opskrifter, guides m.m. Vi er godt klar over at vi har fokuseret på et meget bredt udvalg af meget forskellige vare, men tror på ideen om at samle forskellige slags varer til samme målgruppe et sted. Håber at nogle er frisk på at kommentere ideen! Mvh Peter Suhm
|
God idé! - men den er vidst set før.
Jeg kan ikke rigtig finde ud af om du mener at du har fundet et helt nyt koncept.
Der findes flere webshops med dette koncept eller noget lign. Tag f.eks. www.gadgets.dk - bare så vi er enige om at du ikke er ene på markedet.
Jeg synes dog stadig at det er en rigtig god idé, og er sikker på at der er plads til en ekstra spiller på markedet. Måske skal I tænke lidt mere over hvordan i skiller jeg ud. Kan dog ikke lige komme på noget der kan hjælpe jer med dette, men vender måske tilbage.
mvh Tobias