Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køber grædende kunder?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey folks,

Nu har min intenetshop www.its4dogs.dk efterhånden været igang i 6 mdr. og en del kunder har tilmeldt sig vores nyhedsbrev. Så nu følte jeg at det var tid til at udsende et rigtigt nyhedsbrev. Jeg valgte idag at udsende dette nyhedsbrev: http://its4dogs.dk/newsletters/newsletter1 

Men så kom jeg til at tænke på om denne sørgelige historie ville fjerne læsernes købelyst? Hvad mener i? Er det vigtigt at få kunderne i godt humør? Giver det mere salg? Eller er det ok at gøre dem bedrøvede, hvis indholdet er godt?

Hvad sælger bedst?

Med venlig hilsen

Charly Tyllesen
www.its4dogs.dk

Fra London
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 17:03

Synes det er en meget fin historie. Men den er meget lang og ville nok gøre sig bedre på selve siden under "hundeavisen".

Folk har jo tilmeldt sig fordi de synes det er sjovt at købe ting til sit kæledyr. Så du skulle efter min mening hellere have bragt en sjov historie om et udvalgt produkt efterfulgt af et supertilbud.

Eller udnytte nyhedsbrevet til at lære min kunder at kende. Så måske tre historier/tilbud med hver sit link så du kan måle hvad der virker bedst og hvad det er dine kunder vil have.

Tre pakker fra forskellige varegrupper, eé med lejetøj, én med tøj og én med seleudstyr (har ikke lige så meget forstand på hundeting). Én kunne være den der "Kongs Originale aktivitetslegetøj" plus en "Kongs skum dåse med leversmag".

Held og lykke med butikken

Laurvigen

Med venlig hilsen Jacob Laurvigen
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 17:03

Hej Charly.

Jeg blev helt trist ved læsningen af dit brev.

Allerførst. Har du defineret et formål med dit nyhedsbrev. Hvad kan tilmeldte forvente sig af at tilmelde sig dit nyhedsbrev.

Gode tilbud? - spændende historier? - triste historier? - artikler til senere debat?. Det du i sin tid har stillet tilmeldte i udsigt, skal du også kunne levere.

Ellers vil jeg sige, at jeg tror dit nyhedsbrev bliver for langt og for tæt skrevet. Dine læsere har travlt. Så overskrifterne skal være korte og spændende.

Selve indholdet i den enkelte artikel skal være forholdsvis kort. Igen læserne har travlt.

Brug lidt mere grafisk - søde billeder af hunde, billeder af andre kunders hunde etc.

Men for at slutte med et svar på dit sidste spørgsmål, så kan det kun ses ved at bruge et stykke email software, som kan registrere performance på dine udsendelser - såsom hvor mange åbner, hvor mange bounces, hvor mange kliks, hvilke historier ses mest i nyhedsbrevet etc.

På den måde kan man efterhånden danne sig et overblik over sine tilmeldtes ønsker.

Der findes flere herinde, som sælger og tilbyder nyhedsbrevesoftware.

God jagt.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:37

Hej Charly

Jeg tror på at kunderne godt kan li det personlige nyhedsbrev. Men din historie er dog nok for trist og for lang. Jeg ville nok starte med tilbuddene og nyhederne - og så efterfølgende afslutte med en »vidste du...« historie. Der er mange små ting man ikke anede om sine kæledyr - vil jeg tro :·) eller en masse små opdragelses/pleje fif...

Jeg faldte også over at du har ændret jeres fragtomkostning fra 25 til 49 kr. - det har vi også gjort - og det er gået godt. Synes det er super hvis vi så småt kan vende netkunderne til at det rent faktisk koster noget at sende pakker... nogen af dem tror ind i mellem at posten cykler glad og gratis ud med pakker til dem :·)

Mange hilsener Helle 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:58

Du skulle lave en konkurrence på din hjemmeside, hvor man kan kåre its4dogs sødeste hund.. lad kunderne sende billeder ind af deres hunde og lav det sådan, at man kan stemme på den sødeste hund, det sjoveste billede osv.. Lidt a la det der program der var (på tv2 tror jeg) danmarks sødeste hund.
Det vil helt sikkert få de kunder der sender billede ind, til at gå ind og checke hvor mange stemmer de har fået - samtidig vil de sige til dem de kender, at de skal gå ind og stemme på deres hund osv.. Jeg tror, det vil give en masse nye kunder og trafik på siden.

Præmien er selvfølgelig et gavekort til shoppen.
Du kan evt udlodde et gavekort hver måned eller lade konkurrencen løbe over 2-3 måneder..

Jeg ved, at selv om vi ikke har hund, ville min datter (på 10) elske at sidde og stemme om den sødeste hund.. og hun ville helt sikkert spørge hendes veninde, som lige har fået hvalpe, om de skulle lægge et billede af den ind... og så ville venindes forældre helt sikkert gå ind for at se billedet.. og mon ikke de så ville købe noget på siden.. osv

Fra London
Tilmeldt 15. Apr 05
Skrevet kl. 13:56

Kære Charly,

Kunne du bruge noget af den kritik du fik og hvad konkluderer du selv? (altid spændende at høre når man har brugt lidt tid på at evaluere) Smile

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 15:44

I har nok ret i at historien var lidt lang.. Dog har vi fået positiv respons på den personlige vinkel i form af tilbagemeldinger på historien..

Jeg har efterfølgende udsendt et nyhedsbrev som var langt mere salgsorienteret, med gode tilbud og nye produkter. Dette gav direkte salg i butikken..

Så min konklution må være at i fremtiden vil vi bibeholde den personlige vinkel, men lægge mere vægt på produkterne..

Tak for jeres input..

Venligst

Charly

Fra London
Tilmeldt 15. Apr 05
Skrevet kl. 15:47

Tyllesen:

I har nok ret i at historien var lidt lang.. Dog har vi fået positiv respons på den personlige vinkel i form af tilbagemeldinger på historien..

Jeg har efterfølgende udsendt et nyhedsbrev som var langt mere salgsorienteret, med gode tilbud og nye produkter. Dette gav direkte salg i butikken..

Så min konklution må være at i fremtiden vil vi bibeholde den personlige vinkel, men lægge mere vægt på produkterne..

Tak for jeres input..

Venligst

Charly

Må vi se den?

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 21:41

Nu har jeg efterhånden arbejdet med optimering af nyhedsbreve længe, og det er selvfølgelig positivt med en sød/sørgelig historie

Men den historie er for lang, jeg sender selv artikler ud til mine brugere, men bliver de for lange, korter jeg dem af med teksten "læs resten af historien" - eller "læs hvad der så skete med Fido", så trækker du brugeren ind på siden, og dermed større chance for at han/hun køber noget

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)