Hej Aminoer! Jeg har brug for hjælp. Jeg vil gerne høre nogle bud på om der kunne være et potentielt marked indenfor allergivenlig parfume. 1: Er der et potentielt marked indenfor allergivenlig parfume? 2: Hvorhenne finder jeg statistikker på allergigerer overfor parfume? Jeg håber, at I har mulighed for at komme med et bud på specielt nummer 1. Ellers ha' en fortsat god forårsdag! :-) |
Som hårdt ramt parfumeallergiker vil jeg meget gerne give mit besyv omkring dette :-)
1. Det findes ikke "allergivenlig" parfume. Der findes nogen parfumer der er værre end andre.
2. Ja, dem der ikke lider af parfumeallergi, de køber nogengange fordi deres frisør etc fortæller dem at det her produkt skam ikke er et problem, da det er "allergivenligt"/"naturligt"/"mildt doseret med giftstoffer" etc.
3. Til de "naturlige"/æteriske olier, har en af de bedste hudlæger, at han oplevede en stærk bølge af "nye" allergikere, pga en trend, der kom på et tidspunkt med nogle "magiske" æteriske naturolier og deres ditto produktserier.
Så ja, der er et "marked" for det, men ikke for dem der er blevet allergiramt. De ved bedre. Eller i hvert fald så gør jeg.