Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for noget kompetent rådgivning i forhold til valg af webløsning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er i praktik hos en iværksætter, som er ved at starte en hjemmeside op, som skal fungere som en database hjemmeside, lidt ligesom Amino - Man skal kunne oprette sig som profil og der må ikke være begrænsning på hvor mange, samtidig skal det være muligt at have et chatsystem samt en online indikator. Der skal også være mulighed for at betale på hjemmesiden.

Min første forespørgsel i dette tilfælde er, kan man lave dette i WordPress (Vi har fået et råd fra en der siger, vi sagtens kan og at det vil koste omkring 10.000, hvilket jeg synes virker for godt til at være sandt)? Hvis ikke, hvorfor? Og hvilke andre løsninger er der, som er billige og let at håndtere for en nybegynder? 

Jeg er på baggrund af min praktik, ved at skrive en afsluttende opgave, på uddannelsen som markedsføringsøkonom og jeg vil foreslå iværksætteren at hun skal få kompetent rådgivning i forhold til valget (da det jo heller ikke er min kernekompetence), så min anden forespørgsel i dette tilfælde, går på hvor jeg kan finde, kompetente rådgivere på dette område, som jeg kan foreslå at hun rådføre sig hos. En rådgiver i denne forbindelse skal blandt andet kunne forklare en nybegynder der ingen erfaringer med hjemmesider har, hvordan og hvorledes hjemmesider fungere og hvad der skal være styr på.

Håber der er nogle der kan hjælpe, på forhånd tak! :) 

 

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det i bund og grund bare et forum, eller skal den have mange andre funktioner den hjemmeside?

Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså nu ved jeg ikke helt hvad du mener med et forum, men man skal kunne lave en profil, hvor man deler sine kontaktoplysninger med andre brugere - Er det, hvad du mener et forum er? Også skal der jo være funktioner som, et chatsystem hvor brugerne kan skrive til hinanden, en online indikator og betaling?   

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet med af finde en konsulent til dette er at den person skal være tekniker. Når man finder sådan en tekniker vil de næsten altid være farvet af deres egen virksomhed og ikke være objektive og altid favorisere sit eget produkt.

Evt. skal man spørge 3 forskellige web bureauer hvad deres forslag til løsning er - og melde klart ud at man er i undersøgelsesfasen for at planlægge fremtidig opgradering af hjemmeside.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)