Tak Tim. Jeg HAR læst en masse her på Amino. Og min pointe er, lige netop, at folk, er NØDT til, at søge hjælp, i så høj grad. Det synes jeg, er et problem. Det er klart, at din datter ikke klager, når hun har en, der kan hjælpe hende, så tæt på, i form af en sød far, der åbenbart har erfaring indenfor emnet i forvejen, og hun har kunne få hjælp den vej, men det er ikke alle der har det.. Min søde far, befinder sig desværre udenfor Danmark, det meste af tiden.. Tror du ikke, at mange af de unge iværksættere, der faktisk har klaret sig godt, kunne have haft det nemmere og klaret sig bedre, hvis det hele var en smule mere simpelt ? :) |
Hej Lærke,
Du er jo sådan set allerede på vej, for et par dage siden meldte du dig ind i et forum, (Amino), fyldt med masser af hjælpsomme mennesker, hvor langt de fleste har haft samme problemstilling som du nu sidder med - og det er fedt ! Det betyder jo at du, i hvertfald i nogen grad, søger svar på dine spørgsmål samt sparring og inspiration.
Som det så fint blev skrevet i starten, så træk vejret og tag tingene lidt af gangen, du kan ikke gå i krig med at finde svar og løsninger på alle dine 6000 spørgsmål med det samme alligevel.
God ide at lave en prioritets liste, hvad er kritisk nu og her, hvad kan du løse og forbedre løbende osv.
Sidst men ikke mindst, velkommen til en dansk iværksætters hverdags udfordringer - de bliver ved med at være der, spørgsmålene ændrer bare karakter, så står man overfor valget om man skal ansætte, flytte produktion, fyre osv osv - der er altid noget, men man finder en roligere tilgang til problemløsningen hen ad vejen :-)
/Jacob