Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

System a la Viabill

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Jeg har igennem længere tid kørt med Viabill/iBill, som giver et hurtigt overblik over betalinger - softwaren matcher fakturaer med indbetalinger via E-conomic og tager sig så betalt gennem evt. rykkergebyrer.

Desværre har integrationen kørt elendig de sidste to måneders tid, således at kodelinjerne ikke fungerer korrekt og jeg må vente (endnu) længere tid på at få mine penge fra IBill og høre på kunder, som brokker sig da systemet sender inkorrekte rykkere ud!

Hvilke andre alternativer findes der på markedet? Hvis der ikke er noget, som kører mere effektivt, kan man lige så godt få sig en bogholder til at afstemme det hele som i gamle dage!

Anyone?

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 23:17

Har ikke en totalløsning - men har lige konstrueret et system baseret på filer i E-conomic - Faktura, Kunde & Postering. Formålet var kontrol af betalinger.

Systemer er baseret på Excel, udover de 3 filer (.CSV) en systemfil, der indeholder den nødvendige VBA-kode.

Ved ikke om tilsvarende kan indgå i det alternativ du efterlyser.

Mvh

Peter Braagaard

Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 13:24

Tjah, hvor kan man se systemet i funktion? Kender ikke noget til VBA-koder, men søger et system, som kan afstemme for mig og give overblikket så at sige.

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 13:53

I Spanien - et dansk firma har fået dette system. Jeg kontakter dem lige.

VBA-koden er noget som jeg arbejder med til daglig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)