Hej Alle aminoer Jeg vil gerne starte en debat omkring hostning for at hører gode erfaringer, dårlige etc. Jeg har ladet mig hører at one.com ikke er så populær, hviliket jeg ikke forstår. De har gode priser nemme at komme i kontakt med samt et godt web-creator system der gør det let for brugere at rette tekst etc. Jeg har netop forsøgt at komme i kontakt med dandomain hvilket ikke lykkedes, one.com har har livesupport chat som gør det muligt at kommuniker live hvilket gør at man let kan få løst evt. problemer. Jeg er indforstået med at webshops og andre sider med meget stor traffik måske skal kigge sig om efter et andet hostning firma, men er man ny og bare vil i gang med et rimelig budget syntes jeg faktisk man får meget kvalitet hos one.com?????????????? Kom med jeres erfaringer og evt. bud med gode hosting firmaer. Med venlig hilsen Christian |
det kommer jo meget an på dit behov og ambitioner!
Jeg har et par hobbysider, som er hostet hos One.com, hvilket jeg er fint tilfreds med.
Men jeg er heller ikke designer med specielle krav eller har flere tusinde besøgende om dagen... Så de dækker mit behov, men til større virksomheder, skal du nok vælge en mere professionel løsning!