Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

One.com

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle aminoer

Jeg vil gerne starte en debat omkring hostning for at hører gode erfaringer, dårlige etc.

Jeg har ladet mig hører at one.com ikke er så populær, hviliket jeg ikke forstår. De har gode priser nemme at komme i kontakt med samt et godt web-creator system der gør det let for brugere at rette tekst etc.

Jeg har netop forsøgt at komme i kontakt med dandomain hvilket ikke lykkedes, one.com har har livesupport chat som gør det muligt at kommuniker live hvilket gør at man let kan få løst evt. problemer.

Jeg er indforstået med at webshops og andre sider med meget stor traffik måske skal kigge sig om efter et andet hostning firma, men er man ny og bare vil i gang med et rimelig budget syntes jeg faktisk man får meget kvalitet hos one.com??????????????

Kom med jeres erfaringer og evt. bud med gode hosting firmaer.

Med venlig hilsen

Christian

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:44

det kommer jo meget an på dit behov og ambitioner!

Jeg har et par hobbysider, som er hostet hos One.com, hvilket jeg er fint tilfreds med.

Men jeg er heller ikke designer med specielle krav eller har flere tusinde besøgende om dagen... Så de dækker mit behov, men til større virksomheder, skal du nok vælge en mere professionel løsning!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:58

Hej

Det med at Dandomain ikke er til at komme i kontakt med, må være et uheld, jeg er dagligt i kontakt med deres supportafdeling eller salgsafdeling, og de er meget service orienteret og hjælper med alle typer problemer. De er en meget stor virksomhed, så der kan jo være smuttere :)

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 10:00

One.com kan sagtens håndtere sider til hobbybrug, men det er nu også sjældent det område der diskuteres her.

Vi er flere der har oplavet sider blive lukket uden varsel, fordi trafikken er blevet for meget for dem. Eller at de bagvedliggende systemer bliver opgraderet uden varsel - hvilket også kan betyde nedetid.

Det er ganske enkelt ikke holdbart, hvis man skal bruge siderne som et markedsføringsredskab - eller det direkte er ens butik, der er placeret der. Derfor hører du ofte kritik af One.com og lignende produkter. Men det er ikke ensbetydende med at deres produkter ikke kan være fortrinlige til hobbybrug, til præsentation af familieforøgelsen eller en fanside for et indtil nu ukendt produkt.

Prisen er lav - og det er der en grund til.

- det er da forhåbentlig ikke der du får hostet dine 'professionelle webshop løsninger'?

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:16

Vi bruger også dandomain i firmaet og jeg har heller ingen problemer med dem og deres support har gentagende gange givet mig en rigtig god service!

Morten Ellegaard Larsen:

One.com kan sagtens håndtere sider til hobbybrug, men det er nu også sjældent det område der diskuteres her.

Jeg delte også bare mine erfaringer, som jo var det der blev spurgt om :-)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 13:01

har startet adskillige websites på one.com og jeg er da egentlig aldrig blevet skuffet... men har så heller aldrig haft ret meget mere end 100 besøgende om dagen...

Fra Århus
Tilmeldt 26. Aug 06
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 22:08

Hej

Jeg har også et par sider kørene hos one.com. Jeg har brugt dem i 3 år og siderne kører begge i ASP med MySql database. Det fungerer fint.

Jeg er blevet varslet ved opdateringer og har ikke oplevet nedetid. Heldig? Måske, men jeg kan i hvert fald ikke genkende kritikken. Jeg har brugt supporten et par gange og har fået svar indenfor et døgns tid hver gang. Jeg har ikke vildt mange besøgende, men jeg har brug for stabilitet. Det har one.com leveret.

Hilsen Louise 

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 22:58

Mine erfaringer siger også, at til hobby brug er de ganske gode. Men skal du bruge deres support, så brug den danske. Deres engelske er ikke meget værd.

Mvh

Tranberg

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 09:09

Hejsa har både hast gigahost og servage.net først hos gigahost er supporten i top men vi havde et problem omkring kontakten til vores brugere via e-mail :).. den blev smidt i uønsket og de kunne ikke lave om på problemet, og de indrømmede at problemet lagde hos dem. :) så skiftede vi til servage som jo havde en ren luksus pakke i forhold til gigahost angående plads osv.. her går vores Mysql database end konstant :).. min programmør klager sig ofte over det :)... men vi er ved at finde en anden løsning..

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 09:55

Ørts:

.....til servage som jo havde en ren luksus pakke i forhold til gigahost angående plads osv.. 

Hej

Ja, hvis man bare er interesseret i ubegrænset plads og ikke vægter andre forhold er de sikkert gode nok.

Men kig lige på hvor meget plads du bruger, så er de lige pludselig ikke billige og det er jo reelt discount hosting vi diskuterer ikke ?

Mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/ 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)