Håber virkelig nogen kan hjælpe mig med mit forum jeg har liggende på hcgkur.dk. Her er lavet lidt indlæg etc, som jeg ikke vil miste ved at skulle lave et nyt.
Jeg har nemlig det problem, at når man går ind på de forskellige indlæg, er skriften etc. "krymet" til så lille tekst, at det er ulæseligt.
Jeg aner ikke om og hvordan jeg reparerer dette, så jeg får en normal skriftstørrelse etc, og håber virkelig der er nogle der kan hjælpe mig??
Smid meget gerne en besked her eller en privat besked.
Åh, er slet ikke inde i kodning etc- har kun rodet med det her gennem wordpress funktionerne... Ved godt det er meget at spørge om, men kunne jeg måske lokke dig til at hjælpe mig med det?
Jeg vil skam gerne hjælpe, men jeg kan se at der er en del mere der burde laves. Der er en hel del fejl på dit forum. Jeg kan se at din "quick reply" box ser helt forkert ud (i det mindste på mac), og set ser ud til at der er adgangs fejl til nogle af dine filer.
Det er noget der tager en del tid. Jeg er ikke tilbage før tirsdag, da jeg skal til London fra i morgen, men du kan altid lægge en mail, og så kan vi snakke om det ;)
Ikke noget, det ville være ren hjælp..... jeg tror på karma ;) Ej, men hvis det er hvad jeg tror det er, så kvit og frit. Men jeg må sige til dig ærligt, jeg er nu ikke helt vild med denne forum løsning :) Der er meget der ikke er optimeret etc. Men det er en helt anden snak ;).