Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lokale til opbevaring af fødevare. (LAGER)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Gram
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 39
Fra  Beltby.dk Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg er ved at starte en webshop op hvorfra der kan købes fødevarer, hvilket jo også betyder at  jeg skal have et lager at sende ud fra!
Problemet er bare at da jeg ikke bor alene, og har alverdens penge kan jeg ikke lige finde en løsning på dette, da der jo er MEGET strikse regler med alt hvad der angår mad! 
Konceptet går ud på at de bestiller på siden, og jeg levere/sender til dem. Så jeg skal have et sted og opbevare varene.

Men da jeg ikke har den største pengepung til leje af fine renoveret lokaler, der har adskilte lokaler fra toilet osv. som jo er kravene.

Men kunne nogen af jer have nogle alternativer, og jeg kan sige så meget at produkterne er noget som mange butikker sælger idag, altså fysiske butikker, så har også overvejet en aftale med en butik.

Med venlig hilsen Kasper  

Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Kasper,

Fandt du nogle god løsning på det her problem? Jeg står i samme situation lige nu, og lurer på hvordan jeg skal aggere.

Mvh,
Daniel

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Den bedste og billigste måde er at bruge et lagerhotel som har alle tilladelser mht. opbevaring af fødevare. Nogle lagerhoteller kan klare både køl og frostvare.

Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Takk for respons :-)

Har du noen bud på lagerhotel? Jeg er ikke så god kendt med nogen. Jeg bor selv sentralt i København, så noen nær K/Nørrebro vill være at foretrekke for min del.

Mvh,
Daniel

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer jo helt an på hvad du kræver mht. opbevaring; tørlager, køl, eller frys.  Normalt tilbyder (mod betaling) at plukke og pakke vare. 

Forvent ikke at finde et lagerhotel på Nørrebro eller KBH K. De ligger typisk i forstadskommunerne.  Firmaet bring har Lagerhotel til både køl og frys.  Men der findes en del andre i KBH området - Du må selv Google dem.

http://www.bring.dk/tjenester/tempereret-logistik

http://dansk-e-logistik.dk/lager/

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)