Jeg har dette site som i fleste af jer nok kender, www.Wellebob.dk
Har godt nok projektet med min far, så vi har da mulighed for at kunne smide omkring 10.000 danske kroner mere i projektet, men vi ved ikke hvad de skulle bruges på? - Vi har nogle idé'er, vi har planer om at lave det hele om.
1. Søger friske idé'er til Wellebob.dk, skriv endelig hvis du har en god idé eller kan tilbyde andet. 2. Søger en designer(koder, php) som kan lave et godt projekt til mig for max 10.000 dkk, jeg har idé'en og kan fortælle dig hvad der skal laves.
Kontakt mig venligst på tlf, 51 18 40 48, ingen useriøse henvendelser. Og hvis du mener at det ikke er meget man kan forlange for 10.000 kr, så lad vær med at kontakt mig. Fordi som har sagt det skal være igennem et firma med det hele osv.
Så, ring hvis du har tid og lyst til at påbegynde et projekt,
Et par enkelte NEMME krav. 1. Du SKAL kunne holde deadlinen som bliver aftalt. 2. Gerne +18, har styr på tingene og være seriøs. 3. Tid og lyst til at påbegynde asap.
Kan du ikke holde disse krav som at holde styr på en deadline, eller er du typen som kan det hele, men i den sidste ende ikke kan og kommer med en latterlig undskyldning. så HOLD DIG VÆK !
Vi bruger ikke så meget det der: "ingen useriøse henvendelser", "så lad vær' med at kontakte mig", "så hold dig væk"... På Amino er vi rigtig mange der går op i at være seriøse omkring de ting vi laver...
Hov nej må du undskylde, men har simpelthen bare fået så mange dårlige henvendelser og er jeg blevet ret træt af, så folk forstår det måske bedre på denne måde. Beklager.
Hvis I har brug for noget topklasse design, så er jeg frisk og kommer gerne med forbering forslag, jeg sidder lige og skal aflevere 2 store projekter så gode råd må være en anden god gang. Men hvis I mangler noget på design, animation, konkurrencer og spil, så er I velkommen til at kontakte os, se evt. vores designløsninger her. Vedr. det seriøse så har jeg været designer på top100 plan i 9 år :)
Fik i nogensinde lavet noget på sitet? Jeg kan da ved første øjekast se nogle ting, der kunne ændres, men måske I skulle kigge hele ideen bag sitet igennem. Du er velkommen til at kontakte mig, for en uforpligtigende snak om forskellige muligheder.