Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud: PHP udvikler til kun 250DKK / timen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Vi har haft 400 % vækst på kun ni måneder! 

Det er en super dejlig dag i dag - jeg har nemlig i dag ansat Medarbejder #3 (Glyn Williams) siden august 2013 - altså på kun ni måneder. Med almindelig kedelig hovedregning er det en vækst på 400% fra en medarbejder fra 1. januar til august - og derefter tre yderligere.

Det skal da fejres! Så dermed et pisse godt tilbud:

De første 200 timer - som Glyn fakturerer skal da kun koste 250 DKK/time.

Kontakt php@modified.dk - og se eventuelt vores website for mere information om hvad vi kan. 

--------------------------------------------

Vi fra Modified Solutions består nu af - fra venstre mod højre på billedet nedenunder:

Niels Fyhring (Bestod Webintegrator uddannelsen i april med 11.7 i gennemsnit over hele uddannelsen - skarp i PHP, HTML, CSS, JQuery og rigtigt mange andre ting)

Tom Frank Christensen (Cirka 18 års programmør erfaring, nu virksomhedsejer og chef for MSS, skarp i SEO, PHP, HTML, CSS, JQuery, diverse databaser, diverse linux distrubtioner, Adobe og mange andre ting )

Glyn Williams (Relativ nyuddannet datamatiker, pænt gennemsnit, skarp i PHP, ASP.NET, HTML, CSS, JQuery, Android dev og mange andre ting)

Sureewan Chongkonklang (Shortname: Wan, Bachlor uddannet i Bangkok - arbejdet ved Oracle, taget datamatiker i DK, taler næsten flydende dansk, er daglig leder over Glyn og Niels, super skarp i PHP, ASP.NET, HTML, CSS, JQuery, Android, C#, diverse databaser og mange andre ting).

Billedet er malet af Majbritt Jakobsen - og vi har netop fået det i dag, og som en muldvarp der er hevet op af jorden - misser vi med øjnene for at klare solskinnet - beklager folkens..

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

keep it up!!! godt arbejde

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Goooodevening

Der er stadig en sjat timer tilbage - det er da fantastisk at de ikke alle sammen er røvet endnu? :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Stort tillykke! Jeg kender følelsen du sidder med, og der er få ting, som føles bedre! Jeg håber det fortsætter samme vej for jer!

Go' weekend :-)

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Anders :)

Ja vi kommer nok til at se mere til hinanden jo mere firmaet her vækster :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillader mig lige at give denne et lille bump... Selvom de fleste timer efterhånden er solgt - skal de sidste jo også bruges op :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der fulgte jo en kop eller to med, og Halfdan Timm samt Tim Petersson er glade for de ting der nu engang fulgte med :)

Der er stadig *lidt* timer tilbage, lige en 50 stykker eller lignende så vidt jeg kan regne ud.. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)