Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt klart, mangler dog kapital

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle med-iværksættere og investorere.

Jeg er sammen med tre designere ved at starte et nyt tee label (tøj mærke), som vi har planlagt skal ramme markedet til foråret, hvor t-shirts vil blive solgt i massevis, da sommeren er nær. Vi har stort set alt klar, leverandør, t-shirt designs, branding osv, men mangler bare kapitalen til, at få projektet sparket igang.

Dansk mode og mode generelt har masser af vind i sejlene i disse år, og er blevet et kæmpe kæmpe marked.

Vores formål med dette projekt er, at ramme et marked som stadig er nyt og åbent. Nu vil folk tænke, at der er masser af folk der laver t-shirts derude, men vores vil være markant anderledes. Vores t-shirts vil være kvalitets designer t-shirts, med flotte og fantasifulde motiver samt flotte og funky farver. Vi har pt. to konkurrenter(www.1206.dk, www.wovenflesh.com), som laver det samme som os, og vores t-shirts vil være i stil med førstnævnte - bare federe og i bedre kvalitet. Vi vil blive de største i Danmark og Sverige på dette område, og efter et par år vil vi være de største i Skandinavien.

Er du interesseret I at hjælpe med at finansiere dette projekt, eller vil du høre nærmere,

så kontakt mig på følgende mail:

info@mooshwho.com

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 00:24

I har ikke nogle billeder specielt af jeres tøj?
Det ville være super spændende at se noget... Jeg er vild med at se nye designs og koncepter...

Man tager jo også til design messer hver gang man har muligheden for det ;)

Så I skal være velkomne til at smide mig en mail med noget materiale.. Kan desværre ikke støde til med finanser på nuværende tidspunkt.
Men ønsker jer alt held og lykke med projektet...

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:34

Hey Emil,

Vi har materiale af vores tøj liggende, men da denne branche er ret hård - så holder vi kortene tæt ind til kroppen.:)

Men ja, branchen er også super spændende og jeg elsker også selv at tage til messer osv (:

Tusind tak for de positive ord, vi håber snart en person med finanserne kan se det gode i det her også (:

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 15:52

http://brokop.com/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)