Jeg er ved at åbne et Frozen Yogurt koncept i Aarhus og er så småt ved at have det hele på plads. Jeg mangler dog nogle ordenlige beholdere til vores topping, det må gerne være lidt ala. "bland selv slik" acryl beholderene, hvor finder jeg dem?
Hvis i ligeledes har nogle gode billigere alternativer til Metro/Inco hvad omhandler slik/topping så sig gerne til.
Ligeledes er der ofte nogle til salg brugt på dba eller qxl - men check lige standen på dem, da de ofte er ridsede mv. , og det sælger ikke særlig godt..
Det lyder sgu egentligt meget spændende, har du/i en dygtig grafiker som kan give jer de bedst mulige forudsætninger for i kan kæmpe jer ind på markedet?
- Ellers er jeg muligvis villig til at indgå et samarbejde (det kræver lige lidt mere information) men kontakt mig hvis i kunne være interesserede :-)
Vi er så småt ved at have styr på alle de "branding" mæssige aspekter, vi åbner butikken om et par uger så vi står egentlig kun og mangler lidt småting ifht. indretning. :)
Hej Pierre.. Kan se du åbner frozen yogurt shop i Århus? Jeg er også igang i Kbh. Vil dog vide mere om hvilke maskiner du vil bruge osv.. Mail mig venligst på temiz85@hotmail.com