Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingssystemer inkl. Visa Electron

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Jeg står og skal oprette nogle betalingssystemer, og det er i og for sig ikke noget problem. Det eneste jeg gerne vil have ngoet at vide om er, hvor jeg finder det billigste! Og den skal indeholde stort set alle kort muligheder, samt Visa Electron (Som mange unge render rundt med).

Jeg ville blive meget glad, hvis nogle af jer ville skrive nogle links, hvor man kan købe billige betalingssystemer til e-shops o. lign..

Mvh. Yngvi (: 

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:20

Hej

Alle vores kunder kører med Dandomain webshop og betalingssystem, det er billigt, sikkert, stabilt og nemt at sætte op.

Hvis du har brug for mere information er du velkommen til at kontakte os.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 13:27

Dandomain er i mine øjne ikke billige, de har valgt at ligge sig sådan ca. midt i mellem.

www.fribetaling.dk mener jeg er de billigste, har ihvertfald ikke fundet andre der kan matche det - på nær PBS' egen løsning hvis du har ganske få transaktioner.

Husk dog man som regel får hvad man betaler for. Fribetaling har et udmærket system men deres support er ofte ikke eksisterende.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:05

Det er derfor at jeg vil anbefale Dandomain, de har rigtig mange supportere som er super venlige og kompetente, og slipper dig generelt ikke før opgaven er løst, og så kan man spørge om ikke det især i starten (hvor man har mega mange spørgsmål) godt kan betale sig at spytte 299,- pr. måned for en webshop med fuld support, stabilitet og brugervenlighed Smile

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 14:09

Så vidt jeg forstår spørger er det kun betalingsmodulet han er ude efter og ikke nogen webshop.

Fribetaling.dk er ganske stabile (míne erfaringer) og har man et bureau eller selv er forholdsvis kompetent så har man ikke brug for deres support.

Men det skal man naturligvis gøre op med sig selv.

Hvis man skulle vælge en webshop, ja så ville jeg også klart anbefale en udbyder der har god support, men ved betalingsgatewayen finder jeg det ikke så vigtigt.

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:13

Martin Tygsen:
Så vidt jeg forstår spørger er det kun betalingsmodulet han er ude efter og ikke nogen webshop.

Fribetaling.dk er ganske stabile (míne erfaringer) og har man et bureau eller selv er forholdsvis kompetent så har man ikke brug for deres support.

Ja, det er det jeg er ude efter. Jeg er ret kompetent hvad drejer sig om hjemmesider - samt webshops - men jeg har aldrig før købt og integreret et betalingssystem. Dog kan man sagtens læse sig til det.

Men nu ved jeg da hvad der er den billige løsning.. Kan se at alt-i-alt prisen vil bliver mellem 3-4.000kr. da PBS også skal betales.. (24måneder).

Men mange tak for jeres gode svar, blev en del klogere (også omkring dandomain). 

Dbh. Yngvi

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 14:18

Prøv også at tjeke pbs' egen løsning ud.

Den koster 50 øre per transaktion men intet månedlig gebyr, de giver både mulighed for abonnementshåndtering, 3d secure etc.

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:26

Martin Tygsen:

Prøv også at tjeke pbs' egen løsning ud.

Den koster 50 øre per transaktion men intet månedlig gebyr, de giver både mulighed for abonnementshåndtering, 3d secure etc.

Har du erfaringer med PBS, hhv service og integrationsmuligheder?
I givet fald, ved du om 3-D er krav eller mulighed når man benytter deres gateway?

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 14:33

Vi havde 2 flinke folk fra PBS på besøg igår som fortalte om deres løsning.

3d secure er ikke længere et krav, men bare en mulighed

Der er forholdsvis gode muligheder for integration (udover lige styling af deres betalingsvindue, men det lovede han at der blev arbejdet på højtryk med)

De har på www.betaling.dk nogle nørdede manualer til integration liggende, som du sikkert vil nyde at læse :)

Jeg har dog ingen personlig erfaring med dem endnu desværre.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:36

Du skal IKKE købe PBS' betalingsgateway...hold dig til at købe indløsningsaftalen fra dem, jeg har kigget deres dokumentation igennem og det er noget makværk ... deres kundeservice er ligeså noget makværk ... hold dig for din egen skyld fra dem så meget som muligt :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)