hejsa
Jeg er en gut der gerne vil starte en hjemmeside op med at sælge herresmykker. Men jeg har valgt ikke at få et Cvr-nummer i starten da jeg jo gerne lige vil se hvordan det kommer til at gå og så længe jeg ikke tjener over 50.000 kr. skulle det jo ikke være nødvendig...jeg ved godt jeg stadig skal opgive fortjenesten til skat. Men jeg synes bare at på alle hjemmesider står der et Cvr-nummer, men der må da være nogen af dem der ikke går særlig godt, kan det så overhovede betale sig at have et Cvr-nummer? For lige så snart man får et Cvr-nummer skal man vel udfylde en udviget selvangivelse?? men hvad så hvis man ikke har solgt noget særligt? Jeg vil osse gerne vide at hvis jeg laver en virksomhed om det kommer til at gå ud over min kone?? Hun er nemlig på revilidering.
Håber at nogen kan hjælpe mig med mine spørgsmål :) |
Buffer:.... så længe jeg ikke tjener over 50.000 kr. skulle det jo ikke være nødvendig...jeg ved godt jeg stadig skal opgive fortjenesten til skat.
Det er sikkert bare en slåfejl, men du mener sikket "ikke omsætter over 50.000" :-)