Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annonce-klik indtjening - hvordan skal det bogføres?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Jyllinge
Tilmeldt 23. Apr 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen Smile

Jeg starter snart min første virksomhed op, og indtjeningen kommer udelukkende til (i starten i hvert fald) at være at brugerne klikker på annoncer. Annonce systemet er custom lavet (altså selv lavet til virksomheden, så ikke nogen google ads og lign.).

Hvordan skal sådanne salg bogføres? Er det noget regnskabs programmer som Dinero kan gøre lettere for mig eller?

Er der andet vedrørende bogføring og lign. som er nødvendigt at vide for at drive en virksomhed?  

Fra Aalborg Sø.
Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 97
Fra  JS Udlejning Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Når det gælder adsense og der er tale om overskud skal du indberette beløbet i rubrik111 og er det underskud skal du indberette beløbet i rubrik 112.

Så mon ikke det er det sammen for dig, selvom det ikke er Adsense.?

Bmi beregner
Webiq.dk - Pagerank Checker

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

det fremgår af dineros kontoplan vil jeg påstå. afhængigt af om det er salg af ydelser med moms eller uden (afhænger af om du er momsregistreret) til danmark (de to første konti henholdsvis med og uden moms i kontoplanen) eller hvis det er til EU eller uden for EU  - salg af ydelser på den konto der så passer til det lidt længere nede i kontoplanen

Iøvrigt vil jeg ikke mene - hvis man KUN har aktiv virksomhed med adsence eller kun klik per annonce - at man skal forvente at få godkendt et underskud i rubrik 112 i selvangivelsen, det tror jeg ikke skat vil anse for seriøs nok drevet til at godkende underskud kun fra det

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal også til at bogføre penge jeg har tjent på affiliate. Har fået en payment note fra Euroads, men hvordan skal den bogføres? Er det under salg af ydelser eller?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

ja og igen - afhængig af om det er fra danmark med dansk moms eller fra EU men du har givet en konto til salg af ydelser for begge dele

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver at gøre det i Dinero, men når jeg vil bogføre de penge jeg har tjent via Euroads, så skaber den en faktura. Er det normalt?

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)