Hej Amino'er - Blive en bedre udgave af dig selv! Er for dig der ved, at hvis du vil opnå succes i livet, så skal du starte med dig selv! Udvikling og "Prøv at forestil dig et liv hvor du er i total overensstemmelse med dig selv. der gennem 3 dage giver nogle af de allerbedste redskaber du/i kan få til personlig udvikling. Der kan være forskellige temaer, men fokuset er på den enkeltes proces – om end det er som del af ReInvent YourSelf – ”Det gælder om at genopfinde dig selv, da du er født som et fantastisk Kursuselementer • Lære om de bedste strategier for at opnå succes. Varighed Tidspunkt 31. okt. – 2. nov. 2007Lokationer 8000 Århus C – nærmere oplysninger følger.Pris kr. 6000,- pr. person (prisen er ekskl. Moms) - Amino brugere kr. 5000,- pr. person (prisen er ekskl. Moms)Du kan også deltage som privatperson - kontakt for nærmere information. Kontakt Booking Anette Joost på tlf: 690 8890 eller mobil: 28 4360 28 for information og booking af kursetRef og udtalelser fra tidligere kursister At tage 3 dage ud af min travle kalender og kun koncentrere mig om mig selv og mit liv Robert har en fed humor, masser af energi og stor empati for hans medmennesker – På Reinvent Yourself fik jeg tid til at fordybe mig og nå ind til kernen af hvem JEG er og Heidi Møller/ Indehaver af Rosendahl & Møller Consulting Hvis man ønsker at "give" meget til sine omgivelser, både fagligt og socialt, må man tage udgangspunkt i eget velvære og egen trivsel. Er du i personlig balance, uden stress, har overskud og er fyldt med energi, er der ingen grænser for din formåen - både på jobbet og privat. ReInvent YourSelf er vejen til bedre resultater. Lær at vælge fra og vælge til, så Robert udlever samtlige disse teorier og værktøjer, og fremstår der med som en Johannes Gammelgaard Markedschef, SKORINGEN Det burde være obligatorisk, at vi mennesker skulle en tur til syn hvert år-og det syn Det blev 3 fantastiske, hæsblæsende og inspirerende dage med Robert Rolfsted som Louise Hedegaard-Høgh, Projektleder, Reklamebureauet Recommended Jeg har deltaget på ReInvent YourSelf, som er et stærkt inspirerende seminar. Over 3 Jeg har igennem de sidste 6 måneder bl.a. trænet målrettet mod Berlin Maraton. Jeg Jeg har på ReInvent Yourself fået mentale redskaber til at styrke troen på mig selv, Mads Seier, Manager, SATS Århus
|
Jeg har sat et notat engang men er åbenbart ik kommet med.Syntes det lyder som fint koncept selv om meget af det har selvudvikling er taget ud af åndelige principper for så omformuleret til noget der er mere appetiteligt,?=Bibelens ord gør som siger!!
Men jeg tror folk for det første er bange og bruger alle mulige andre grunde til bilde sig ind at det har de ik tid til osv.Vi har kun tid til det der virkelig er nemt el kommer til os.Sagen er jo at vi mennekser ik kan fordrage forandringer,at skulle bede om hjælp el spørge til råds el for den sag kigge på sig selv.
Vi tror på at alt er som det skal være.Og ser og aner ik hvor meget der virkelig står vejen for os og piner os uden vi egentlig aner det.Når vi føler noget er galt kan vi ik identificere noget der i sandhed er lige for.Fordi vi har fjernet os selv så lang fra virkelighed at det ser vi heller.
Jeg tror ik det er det rette forum ik fordi det ik er de rigtige mennesker.Men netop fordi det er på nette og iværksætter forum er det ik lige det folk venter møde.Selvudvikling.
Andet er det koncept ville sælge meget bedre ved du ik lader det tale gennem en anden.
Det er blot miy syn og mening.?Måske har jeg ik ret det vil kun resultatet fortælle om.
Mvh Glennc