Hej Jeg kan desværre ikke anbefale open source løsninger, da det kræver en del arbejde af teknisk art og supporten er mange gange meget mangel fuld. Så jeg anbefaler altid Dandomain's webshop til iværksætter og gør-det-selv folk, da det er nemt, stabilt, sikkert og billigt (299,- pr. md.), det du betaler for er en super kompetent og service-minded support som jeg kan skriveunder på at alle vores kunder er super glade for. Du er meget velkommen til at kontakte nogle af vores kunder og høre hvad deres erfaringer er med dette system, dog har respekt for deres travle hverdag :) Endvidere kan du på vores porteføjle se at der er et udtalt af design-muligheder. Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os for mere information omkring dandomain, vi er design-partner hos dandomain, så vi kan svare på de fleste spørgsmål.
|
Henning Wraae:Jeg kan desværre ikke anbefale open source løsninger, da det kræver en del arbejde af teknisk art og supporten er mange gange meget mangel fuld.
Det var noget af en generalisering du fik skudt ud der :) Ja korrekt GP er bygget på et opensource system, men deres support fejler intet, der er intet teknisk arbejde for webshop ejeren, og det fungere 100% på samme måde som dandomain kører deres.
Eneste forskel er at dandomain er fuldstændig lukket, hvor du har mulighed for at komme ind og lave special udviklede til i GPs system, netop fordi det er opensource, hvilket gør at løsningen er mere fleksibel på den lange bane.
Henning Wraae:Så jeg anbefaler altid Dandomain's webshop til iværksætter og gør-det-selv folk, da det er nemt, stabilt, sikkert og billigt (299,- pr. md.),
Jeg har intet ondt at sige om dandomains system, men billigt synes jeg ikke jeg vil kalde det. I starten ser det billigt ud, men det kan hurtig blive en dyr fornøjelse med deres lange modulliste hvor hver enkelt skal betales, der skal betales per modtager ved udsending af nyhedsbrev etc etc. Det er derfor noget man skal have med i overvejelserne, jeg kender ikke mange dandomain shops der efter et år stadig kun ligger på de 299 kroner.
Men derudover synes jeg det er en ganske fin løsning efter de har fået fjernet deres frames etc.