Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan desværre ikke anbefale open source løsninger, da det kræver en del arbejde af teknisk art og supporten er mange gange meget mangel fuld.

Så jeg anbefaler altid Dandomain's webshop til iværksætter og gør-det-selv folk, da det er nemt, stabilt, sikkert og billigt (299,- pr. md.), det du betaler for er en super kompetent og service-minded support som jeg kan skriveunder på at alle vores kunder er super glade for.

Du er meget velkommen til at kontakte nogle af vores kunder og høre hvad deres erfaringer er med dette system, dog har respekt for deres travle hverdag :)

Endvidere kan du på vores porteføjle se at der er et udtalt af design-muligheder.

Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os for mere information omkring dandomain, vi er design-partner hos dandomain, så vi kan svare på de fleste spørgsmål.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 09:25

Henning Wraae:
Jeg kan desværre ikke anbefale open source løsninger, da det kræver en del arbejde af teknisk art og supporten er mange gange meget mangel fuld.

Det var noget af en generalisering du fik skudt ud der :) Ja korrekt GP er bygget på et opensource system, men deres support fejler intet, der er intet teknisk arbejde for webshop ejeren, og det fungere 100% på samme måde som dandomain kører deres.

Eneste forskel er at dandomain er fuldstændig lukket, hvor du har mulighed for at komme ind og lave special udviklede til i GPs system, netop fordi det er opensource, hvilket gør at løsningen er mere fleksibel på den lange bane.

Henning Wraae:
Så jeg anbefaler altid Dandomain's webshop til iværksætter og gør-det-selv folk, da det er nemt, stabilt, sikkert og billigt (299,- pr. md.),

Jeg har intet ondt at sige om dandomains system, men billigt synes jeg ikke jeg vil kalde det. I starten ser det billigt ud, men det kan hurtig blive en dyr fornøjelse med deres lange modulliste hvor hver enkelt skal betales, der skal betales per modtager ved udsending af nyhedsbrev etc etc. Det er derfor noget man skal have med i overvejelserne, jeg kender ikke mange dandomain shops der efter et år stadig kun ligger på de 299 kroner.
Men derudover synes jeg det er en ganske fin løsning efter de har fået fjernet deres frames etc.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 11:39

Dandomain har heller aldrig i mine øjne været billige... heller ikke hvad angår deres webhoteller.. bare for at få en database med, så skal man op og betale 149 kroner i måneden... det kan godt være de er stabile og en god support.. men der skal ikke meget til før du kan betale din egen server for det ;-)

lige præcis det med moduler i dandomain kan ende helt hen i vejret... maillist (som burde være obligatorisk) koster 49 kr ekstra i måneden... tracking 49 kroner i måneden... faktura modul 99 kroner i måneden ... import/eksport (som burde være obligatorisk) 99 kroner ekstra i måneden...

Og så løber det jo op... men klart, de har sikkert nogle stabile løsninger... og de layouts du har lavet, Henning, de er rigtig flotte, så designet fejler jo heller ikke noget... ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:30

Hej Brian

Tak for de pæne ord om vores design.

Vedrørende deres priser på webhoteller så har jeg ingen erfaringer der, da kører jeg hosted exchanges, ftp og webhotel hos scannet, fordi de har det mest stabile setup jeg har erfaring med. Men ift. dandomains webshop-løsninger så får man rigtig meget for pengene mener jeg og alle vores kunder, så der for synes jeg de er billige ift. det man får. Men hvis 299,- plus div. moduler er for dyrt, ja, så...  skal man nok lige tænke sig om en ekstra gang før man begir sig ud i at starte en webshop   Smile  , jeg er jo stadigvæk den mening af det jo ikke er design eller systemet der skal være den store post, men derimod dit reklamebudget Smile

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 12:52

Henning Wraae:
Men hvis 299,- plus div. moduler er for dyrt, ja, så...  skal man nok lige tænke sig om en ekstra gang før man begir sig ud i at starte en webshop 

Arh - nu er det jo heldigvis sådan at hvis man begiver sig ud i at starte en webshop så gælder det om at optimere så godt man kan overalt, der er jo heller ingen grund til at smide 100.000 ud efter en reklamekampagne hvis man kan få samme gode resultat for 50.000

Nu bruger du selv scannet til ftp etc, de har et glimerende shopsystem, som jeg mener står mål med dandomains system, og de lever højt på ikke at tage beløb for alle mulige moduler, som ofte kan være ret svære at gennemskue når man står og skal købe sig en webshop.

Så billig vil jeg aldrig komme til at kalde dandomain, ja billig i forhold til hvad man får kan man jo bruge om alt :) et B&O tv er ikke billigt, men man kan argumentere for det er billigt i forhold til hvad man får - så det argument giver jeg altså ikke ret meget for.

Jeg anbefaler gerne dandomains system, men synes man bør gøre potentielle kunder klar over at de 299 der annonceres med ikke kommer til at holde i 90% af tilfældende og en mere realistisk pris er det dobbelte eller 3 dobbelte, så har kunderne en chance for at sætte dette ind i deres budget.

Nu har i selv udviklet mange dandomain shops, hvor mange af jers kunder ligger på de 299 i måneden? Altså en dandomain shop helt uden moduler.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Skrevet kl. 12:54

Henning Wraae:
jeg er jo stadigvæk den mening af det jo ikke er design eller systemet der skal være den store post, men derimod dit reklamebudget Smile

Helt enig - og ej forglemme de penge der skal bindes i et varelager.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)