Jeg har gået og leget med tanken om at opstarte en webshop, men jeg aner ikke hvor jeg skal starte eller hvad jeg skal gøre. |
:) Selv laver jeg hjemmesider i min fritid. Og det har inkluderet et par webshops.
Normalt tager jeg sjældent så meget for at lave det da det udelukkende har min store interesse. Men en webshop koster omkring 7-12.000 kr. alt efter hvor avanceret det skal være.
Så er der betalingssystemer. Undsøgte det så sendt som i går da jeg ikke kunn huske priserne helt..
Ja nu er det så glemt igen - men det er en anden sag. - Ca. priser for betalingssystem er en oprettelses pris på omkring 1.000kr, og en månedlig betaling på mellem 4-800 alt efter hvor mange kort man har. (Det er blot ca. priser som jeg husker det).
Men husk på, at det er meget vigtigt at have så mange betalingsmuligheder som over hovedet muligt. Som hr. Thorborg også skriver i sin bog "Alle mulige slags Dankort fra Day-One, ingen grund til at få potentielle kunder væk fra dit site pga. betalingsmuligheden".
Du kan prøve at kontakte mig hvis jeg skal hjælpe dig med det, eller hvert fald prøve. Vi kan i så fald snakke om det og evt. finde ud af en løsning (:
Mvh. Yngvi!