Erfaring med yourpay - Side 34 - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Hvordan starter jeg selvstændig virksomhed? "

Erfaring med yourpay

Side 34 ud af 34 (335 indlæg) « Første ... < Forrige 30 31 32 33 34
Amino-karma 1.668
Tilmeldt 24. feb 16
Indlæg ialt: 316

Karsten Sønderup
Skrevet 09-08-2016 kl. 11:39

---sherlock---:
Er der nogen der ved hvordan man er stillet hvis yourpay går konkurs?

Som ved alle andre konkurser.

Konsekvensen vil typisk være at din betalingsløsning stopper med at virke, så du mister alle kunder indtil du har en anden løsning oppe at køre.

Et evt. tilgodehavende vil højest sandsynlig også være tabt.

Mvh. Karsten Sønderup

Amino-karma 290
Tilmeldt 2. jul 09
Indlæg ialt: 65

Mathias Gajhede
Fra Yourpay
Skrevet 28-11-2016 kl. 09:47

Hej Karsten

For god ordens skyld vil jeg gøre opmærksom på dit indlæg IKKE er korrekt.

Du er som erhvervsdrivende fuld dækket i tilfælde af Yourpays konkurs, uagtet at det er dybt usansynligt vi skulle ende i den situation - da vi leverer solide overskud på bundlinjen.

Dækningssikkerheden sker dog i henhold til VISA og MasterCards regler.

Jeg er dog ikke bekendt med at andre danske kortindløsere har valgt samme model - men jeg skal lade det stå usagt om de har eller ej.

//Mathias

//Mathias

Amino-karma 421
Fra Odense
Tilmeldt 27. jun 08
Indlæg ialt: 113

Henrik Hvam
Fra www.magic4eyes.dk
Skrevet 02-03-2017 kl. 09:55

Er klar over at den er lidt gammel den her tråd, men har yourpay også mulighed for at tage i modbetaling i andre lande - da jeg har webshop i Norge www.magic4eyes.no og i Tyskland med www.magic4eyes.de og andre aktiviteter i de to lande med https://citizen21.no/ og https://citizen21.de/

Mvh Henrik

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Amino-karma 1.464
Fra Kolding
Tilmeldt 3. maj 10
Indlæg ialt: 314

Altimobiler.dk
Fra www.altimobiler.dk
Skrevet 16-01-2018 kl. 22:31

Kan se det er en gammel tråd... kan bare oplyse at Yourpay stadig kager rundt i det, ikke svarer på mails, ikke vender tilbage når de har lovet det og meget andet...

har lige nu 2 betalinger som står som udbetalt sammen med andre... de er bare ikek blevet udbetalt der...

500 kr. jeg har refunderet som de så trak 1000 kr. for...

så mit råd... hold jer langt væk!

prøvede dem af til en ny webshop hvor jeg har en anden på min anden shop... kunne jo være de var bedre og/eller billigere.... kan se de i hvert fald ikke er bedre.... nærmest skræmmende de kan opføre sig sådan med andres penge!

PS. Kan se yourpay i tråden her udtaler sig om mange nye kunder, investeringer og hvad ved jeg... så de har rigtigt travlt... det er så 2 år siden han skrev det her... men præcist det samme ævl han lukkede ud på facebook idag... mon det er en færdig copy paste historie de har liggende klar når folk brokker sig?

Amino-karma 143
Tilmeldt 18. maj 13
Indlæg ialt: 29

yomama
Skrevet 17-01-2018 kl. 06:41

Det var da trist på yourpay's vegene.

Jeg kan huske at jeg skrev et indlæg her, den gang de var helt nye, og det lyder, som de stadig lider af samme mangel på seriøsitet, som den gang.

Mathias jeg ved du følger med her. Hvis du vil få styr på din virksomhed, giv mig et kald på +357 95 125 808. Jeg hjælper dig gerne og kan få jer på rette spor inde for et halvt år med garanti, hvis I selvfølgelig er villige til at forpligte jer til forbedring og ændringer.  Det kommer til at koste dig 45.000,- om måneden for mine services., derudover skal mine rejse og transportudgifter dækkes.

Du må da snart være frustreret, træt og stresset med alle de utilfredse klienter, lad mig hjælpe dig giv mig et kald.

Side 34 ud af 34 (335 indlæg) « Første ... < Forrige 30 31 32 33 34

RSS-feed

Start af selvstændig virksomhed er venligst sponseret af:

Hvordan starter jeg selvstændig virksomhed?
Besøg vores samarbejdspartnere :